• Logica

    December bebis 2014

    Hej alla nygravida blivande Decembermammor! Själv har jag nyss plussat med första barnet, så vi är jätteglada även om det är lite tidigt och nervigt så hoppas vi allt ska gå vägen. Om det gör det beräknas den lill* titta ut 2 december, längtar :) Välkomna hit alla ni som som plussar så kan vi följas åt längs vägen....

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-25 11:39
    Här kommer en länk till vår bf-lista www.familjeliv.se/Forum-2-113/m72847665.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-25 11:52
    Här kommer en länk till en bild/foto tråd om vi vill dela med oss av bilder www.familjeliv.se/Forum-2-113/m72847807.html

  • Svar på tråden December bebis 2014
  • erikamiding

    Hänger gärna med här! Vet inte riktigt om de är slutet på nov eller början på dec eftersom ett par appar visar olika, men jag hänger med här ändå :)

    Ska på hälsosamtal nästa vecka, är så nervös!

    Vi plussade i måndags men har känt av det ett par veckor! Är så glada :)

    Grattis till ert plus! :)

  • Närkommerjunior2

    Hej!

    Jag har också nyligen plussat :D Bf 30enov/1a dec med andra barnet. Är så himla glad men lite rädd att den inte kommer stanna kvar. Nathalie009 är det första barnet för dig?

  • Logica

    Grattis tjejer :) jag vet inte hur jag mår det har varit turbulent på jobbet så vilka tecken som hör vart har jag varit osäker på men sambon tyckte vi skulle testa och då var det pluss :). Hur mår ni?


    Trots namnet är det en preggoblogg ---> dromvikten.wordpress.com
  • Nathalie009

    Mitt illamående har inte kommit ån.. Förra gången kom det i v 7-8..spydde varje dag till förlossningen...så hör ere lugnet före stormen :)

    Annars har ja "mensvärk" till å från å ömma bröst...kissnödig ofta


    People are strange.
  • Närkommerjunior2

    Nej precis logica, svårt att veta vad som är pga grav och inte. Jag mår bra men gjorde det hela förra graviditeten också. Klart man mådde illa om man blev för hungrig och så men överlag en lätt graviditet.

Svar på tråden December bebis 2014