• Anonym (Kaffedraken)

    Nämn tre hud/hårvårdsprodukter som du absolut inte klarar dig utan!

    Vilka tre hud eller hårvårdsprodukter kan du inte leva utan? Nu menar jag inte att svaret ska bli "mascara" eller "schampoo", utan just ett specifikt schampoo eller mascara..

    Vill med denna tråd få nya tips iom att jag är en person som gärna gillar att testa nya saker men sällan köper en grejj igen efter den tagit slut (det KAN ju finnas något bättre) Flört.

     I alla fall....här kommer mina tre måsten som jag alltid har hemma.. 

       1. Weleda Citrus Refreshing Body Oil.  Underbar och så skön att smörja in sig med.
       2. No 7 Perfectly Bronzed. "Solpuder i kulform"
       3. Kokosolja, används till håret som inpackning eller hårolja. 
     

    Så ös på, jag vill ha många tips på nya saker som jag ännu inte upptäckt! {#emotions_dlg.flower}

  • Svar på tråden Nämn tre hud/hårvårdsprodukter som du absolut inte klarar dig utan!
  • Anonym (Kaffedraken)

    Tea Tree Oil lotion till händerna och så Head & shoulders mjällschampoo vid behov. Det är nog de enda jag inte kan vara utan.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Trodde jag åtminstone skulle kunna komma på en produkt, men nej. Jag provar mig fram och är alltid på jakt efter en bättre hårolja, en bättre kräm för min torra hy, ett schampo som verkligen rengör osv.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Vilken bra tråd men jag kommer bara på cocosia (ekologisk kokosolja) som jag använder till hårinpackningar, smörjer huden med, steker mat i och äter vid förstoppning, allround alltså


    Trots namnet är det en preggoblogg ---> dromvikten.wordpress.com
  • Anonym (Kaffedraken)

    Michael Todd True Organics hudvård. Använder både de produkterna för finnig hy och de för torr hy och de för känslig. Beror på hur hyn är den dagen. Bästa husvärden någonsin!

    För håret så älskar jag tresemmé (nej kan inte stava till det) schampoo och balsam som är naturliga (typ). Som allt-i-allo för hy och hår älskar jag arganolja!

  • Anonym (Kaffedraken)

    - Ansiktsrengöring från Cicamed. Köper från svärmors skönhetssalong. Man riktigt känner hur ren man blir. 

    - Mineralfoundation med matt effekt från BareMinerals

    - Silikondroppar att ha i håret. (Brukar ha i innan jag fönar håret torrt). 

  • Anonym (Kaffedraken)

    Det finns så många, men absolut inte leva utan säger du...


    1. Min ansiktskräm. De flesta funkar för mig, men jag älskar Vichys idealia. Kan inte leva utan ansiktskräm då mitt ansikte blir så torrt att det nästan spricker efter att jag tvättat ansiktet. Oavsett om jag bara använder vatten så blir det så.


    2. Mitt shampoo. Det mjukgör, gör håret glansigt och rengör. Jag använder Redkens shampoo efter behov. Tex vill jag ha mjukt hår köper jag all soft, har jag mjäll köper jag dandruff control. Funkar superbra.


    3. Rakhyvel med gelkuddar. Jag hatar hår på kroppen, hår ska bara sitta på huvudet enligt mig så utan min rakhyvel är livet inte roligt. Jag använder Venus breeze.


    Andra saker jag måste ha är deo, tandkräm, inpackning, läppbalsam, ansiktstvätt, ögonfransserum och kropptvål, men nu var det ju bara 3 saker man skulle nämna så ja. :)

  • Anonym (Kaffedraken)

    Rituals honey touch body cream, redken's extreme anti snap leave in treatment och cliniques ansiktstvål!

Svar på tråden Nämn tre hud/hårvårdsprodukter som du absolut inte klarar dig utan!