• BigMami

    Den stora MAKE-UP tråden!

    Här tänkte jag att vi kunde samla in alla våra bästa make-up tips & trix, samt rekommendera de bästa make-up produkterna m.m

  • Svar på tråden Den stora MAKE-UP tråden!
  • Emmalinnéa
    BigMami skrev 2014-03-26 12:02:13 följande:
    Jag har i alla fall inte hittat någon sminktråd Kul att du gillar det!
    Jag vill iallafall tipsa om världens bästa kajalpenna har en i alla färger från märket pixi som ännu kanske inte är så känt för alla men det är ett jätte bra märke pennorna är väldigt krämiga och vattenfasta utan parabener och mineraloljor.

    Pixi Endless Silky Eye Pen Kit
  • BigMami

    Jag kör på IsaDoras kajalpennor och tycker de är super. Men dessa är värt att kolla upp. Vart finner man dem?

  • Emmalinnéa
    BigMami skrev 2014-03-26 12:08:17 följande:
    Jag kör på IsaDoras kajalpennor och tycker de är super. Men dessa är värt att kolla upp. Vart finner man dem?
    eleven.se har börjat sälja pixi ganska nyligen
    Min förra favvo kajal var just från isadora  innan jag hittade dessa, jag är verkligen ett beauty junky vill testa allt
  • BigMami

    Ja jag med! Älskar eleven.se men detta har jag missat helt. Man snöar i på "det gamla vanliga". Ska hämta ut ett paket därifrån idag faktiskt med en ögonskuggspalett från GloMinerals, en brun metallic smoke eye, eller vad den nu hette och ett IsaDora twist up blush. Å jag har så svårt att köpa i bara EN färg.. Vill helst ha ALLA färger, men skulle bli ruinerad!!

  • Emmalinnéa
    BigMami skrev 2014-03-26 12:15:13 följande:
    Ja jag med! Älskar eleven.se men detta har jag missat helt. Man snöar i på "det gamla vanliga". Ska hämta ut ett paket därifrån idag faktiskt med en ögonskuggspalett från GloMinerals, en brun metallic smoke eye, eller vad den nu hette och ett IsaDora twist up blush. Å jag har så svårt att köpa i bara EN färg.. Vill helst ha ALLA färger, men skulle bli ruinerad!!
    Det är som julafton varje gång man beställer där!! Beställer du därifrån ofta kan du be om lite stammis rabatt också föresten Ber alltid om lite har fått mellan 11-20% rabatt vare gång då jag alltid beställer så mycket grejer.
    Har inte testat något från glominerals ännu är dock lite nyfiken på just det märket.

    Beställde nu sist en palett från toofaced då jag behöver något när jag reser iväg ett par dagar är supernöjd!
    Too Faced Sweet Indulgences

    Det märket har ju verkligen dom mest pigmenterade ögonskuggorna jag prövat och fick dessutom min favvo eyeprimer med.
  • BigMami

    Oh! Den boxen skulle jag ÄLSKA💞 har annars elevens egna ögonskuggspalett 180 men det är ju bara ögonskuggor.. Jasså, visste inte att man kunde be om rabatt Det ska jag testa nästa gång. GloMinerals är ett bra märke. Har ett ögonbrynskitt därifrån som jag e supernöjd med! Annars är Bare Minerlas en storfavorit här 👍

  • k girl

    Jag har börjat köpa smink igen efter några års sminkfrihet. Men min favoritögonskugga är en palett från Christian Dior och kommer nog alltid att vara... Annars är jag helförtjust i MAC, både ögonskuggor och läppstift, använder bara MACs läppstift. 

  • BigMami

    MACs läppstift ska vara ett av de bästa har jag hör. Äger dock inget själv då vi inte har butik här och det är så svårt med färger över nätet =/ jag skulle vilja ha ett så jag funderar på att chansa med färg

Svar på tråden Den stora MAKE-UP tråden!