• Äldre 28 Mar 20:48
    5737 visningar
    9 svar
    9
    5737

    kär i min chef!!!!1

    Hej Alla underba!
    Jag had eft problem, snälla hjälp!!!!!!!!????
    Jag är en 32 årig kille, välutbildad fast jag känner mig dum. Jag är kär i min chef, hon är i min ålder, vi jobber inom vården. Hon är världens snällaste och finaste människa. Alla tucker likadant om henne. Jag vågar inte ens visa tecken på mina känslor. Jag vill inte förlora henne. Hon betyder allt för mig. Jag drömmer om henne. Jag tänker på henne hela tiden. Hon är inte gift men jag vet inte om hon har kille eller inte. Men jag tror att hon har ingen eftersom hon stannar länge på jobbet, bilan 7-19 eller 20:00. 
    Snälla nån kan hjälpa mig med lite råd och tips?
    Tack

  • Svar på tråden kär i min chef!!!!1
  • Mamori
    Äldre 28 Mar 21:13
    #1

    Hur bra känner du henne? Pratar ni om saker utanför jobbet? Pratar ni mycket på jobbet? Har du henne på facebook?

  • Äldre 2 Apr 00:45
    #2

    Vi pratar inte så mycket med varandra, det är det som är problemet. Vi jobbar utanför, och hon sitter inne i sitt kontor. Jag känner inte henne så bra, men hon välkomnar mig alltid med leende när jag går till hennes kontor. Hon frågade om min bakgrund o så, min familj... Osv. Men jag känner mig så dum när jag vill prata med henne, jag glömmer mig sj, mitt hjärta slår 10000 per min. Jag blir nervös o stressad. Men hon är så kärleksfull med mig.

    Jag vet inte vad ska jag göra..! Jag har inte henne på Facebook heller.

  • Äldre 2 Apr 00:46
    #3

    Och värsta problemet är att jag vill inte förlora henne på grund av mina känslor. Även att jag ska börja jobba nån annanstans , men ändå vill jag inte att hon ska kolla på mig på andra sätt.

  • Mamori
    Äldre 6 Apr 13:25
    #4

    Sök upp henne på facebook och lägg till. Prata ihop dig med andra kollegor om en gemensam after work, bjud in henne.

  • kk kk
    Äldre 6 Apr 13:50
    #5

    om du känner sådär mycket för en kvinna du inte känner så är du ändå chanslös, du behöver ett par örfilar av livet för att nyktra till innan du kan börja knulla riktiga kvinnor.

  • Äldre 7 Apr 15:35
    #6

    Kk KK du har fan rätt, jag behöver det kanske

  • Äldre 31 May 22:21
    #7

    Jag är förvirrad
    Jag vet inte hur jag ska tolka min chef, vi jobbar nära och hela dagarna tillsammans
    han är gift men kramar mig, håller om mig,säger att han tycker om mig och hintar till att gå dricka kaffe ensamma tillsammans
    han har även *skämtat* utan skratt att åka bort med honom
    han sa en dag att han känner att jag behöver kärlek och att han vill ge mig det
    han tar med mig till tomma rum ibland för att *hämta* nåt men håller om mig och är nära istället

    jag förstår inte vad han vill
    han vet att jag tycker mycket om honom för vi har jobbat länge ihop men det är nyligen han börjat med detta
    han kallar mig gullet och gumman, han kallar ingen annan för nåt sånt och jag märker att jobbar kompisar undrar över detta

    vad gör jag?


    Kär i chefen ;)
  • Äldre 22 Jun 13:18
    #8

    Han vill bara utnyttja dig, han har fått fantasier o han vill att du ska uppfylla hans behov. Det är alltid så. Jag har 2 tjej kompisar som hade precis samma situation och mer. De började ha sex o ute kväller med deras chef, men i slutändan cheferna ville aldrig lämna sina familjer o så. Om du är kär i honom och om du vill ha bara roligt med han, då är det inget fel på det, men jag kan garantera dig att det leder till ingenting seriös. Lycka till

  • Äldre 9 Sep 14:56
    #9

    Så gulligt

Svar på tråden kär i min chef!!!!1