• frupotatisen

    vi som fått våra mirakel från bf april tråden 2014:)

    Här samlas vi som fått våra mirakel från tråden bf april 2014 :)

  • Svar på tråden vi som fått våra mirakel från bf april tråden 2014:)
  • frupotatisen

    Var längesen jag hade bebis nu börjar man känna sig lite sleten när man inte får sova på natten. Hur gör ni andra som ammar?

  • frupotatisen
    Mystica 1 skrev 2014-04-01 06:44:26 följande:

    Jag går fortfarande på moln och njuter av våra små flickor, visst jag sover inte så mycket som jag gjorde innan barnen men det ör ändå en kort tid känner jag


    Välkommen! Allt bra med er? Haha nä sova vad är det? Ja ni har ju 2 små tycker ni det fungerar bra? Min son är idag 6 dagar och sover helst på mamma:) trött? Ja det är jag men som du säger man går på moln och räcker att jag tittar på Neo så är sömnen inget problem längre :)
  • Mystica 1
    frupotatisen skrev 2014-04-01 07:05:50 följande:
    Välkommen! Allt bra med er? Haha nä sova vad är det? Ja ni har ju 2 små tycker ni det fungerar bra? Min son är idag 6 dagar och sover helst på mamma:) trött? Ja det är jag men som du säger man går på moln och räcker att jag tittar på Neo så är sömnen inget problem längre :)

    Vi gillar läget, vissa dagar är toppen och andra mindre toppen med mycket sjukbesök ja som livet ser ut för de flesta antar jag fast de flesta byter sjukbesöken med annat som är minre kul istället. Man får försöka sätta guldkant på alla dagar trots det
  • frupotatisen
    Mystica 1 skrev 2014-04-01 07:11:41 följande:

    Vi gillar läget, vissa dagar är toppen och andra mindre toppen med mycket sjukbesök ja som livet ser ut för de flesta antar jag fast de flesta byter sjukbesöken med annat som är minre kul istället. Man får försöka sätta guldkant på alla dagar trots det
    Ja absolut . Hur har det gått för era små? Behöver inte berätta om du inte vill. I mitt fall är det jag som varit dålig och inlagd på sjukhus dom satte till slut igång mig var de bästa som kunde hända nu är det bara att äta massa medicin så hoppas jag att bli frisk inom 6 mån:) de enda som är med sonen är att han är lite gul så åker till sjukhuset varannandag för tester men han ligger bra till änsålänge . Nu ska jag få iväg de stora till bussen och hoppas att jag får sova lite sen
  • Mystica 1
    frupotatisen skrev 2014-04-01 07:33:49 följande:
    Ja absolut . Hur har det gått för era små? Behöver inte berätta om du inte vill. I mitt fall är det jag som varit dålig och inlagd på sjukhus dom satte till slut igång mig var de bästa som kunde hända nu är det bara att äta massa medicin så hoppas jag att bli frisk inom 6 mån:) de enda som är med sonen är att han är lite gul så åker till sjukhuset varannandag för tester men han ligger bra till änsålänge . Nu ska jag få iväg de stora till bussen och hoppas att jag får sova lite sen

    Mår du inte bra?
  • frupotatisen
    Mystica 1 skrev 2014-04-01 07:41:21 följande:

    Mår du inte bra?
    Nä inte direkt. Jag fick havandeskapsförgiftning blev inlagd men dom ville inte sätta igång mig var då i vecka 35 . Blev skickad mellan förlossningen och bb för oförlösta många ggr. Ja du vet ju själv hur de är att ligga inne är hemskt ! Träffade massa läkare som alla tyckte olika . Lilla Neo mådde ju bra i magen så dom såg ingen anledning till att sätta igång mig. Jag blev bara sämre grät massor och försökte förklara hur dåligt jag mådde . Dom såg på blodvärderna att de blev sämre och blodtrycket var svin högt , men proteinet i urinet låg bara på 2+, fick permiss i 2 dagar då rasade allt. Kom tillbaka ännu sämre och sa till dom att jag skulle aldrig klara en förlossning i detta tillstånd. Proteinet låg då på 3,8 så då blev de fart på dom och ja jag klarade en förlossning . Blev igångsatt 37+1 , äter blodtrycksmedicin men har fortfarande tryck på 158/110 har sjunkit lite men inte tillräckligt. Jag har min underbara familj och jag ska inte klaga , till slut blir jag väl bra igen min man är ett jätte stöd tar precis allt här hemma så jag kan bli frisk . Jag tar sonen såklart då jag ammar så vill han vara på mig hela tiden . Men hur mår du då? Jag borde väl inte klaga kanske.
Svar på tråden vi som fått våra mirakel från bf april tråden 2014:)