• Anonym (TS)

    Vet ni vem eran partner var otrogen med?

    Jag är på sätt och vis otroligt nyfiken, men ändå inte. Är på väg isär nu, så jag har ju gjort mitt val, men jag kan inte riktigt släppa vem det eg är. Jag vet var hon bor, och vad hon jobbar med. Det är väl det jag vet. Har ni tagit reda på vem det var? Ellr struntar ni i det och går vidare( vilken väg ni nu väljer att ta) Har en känsla av att man alltid kommer undra vem det var om man inte tar reda på det.

  • Svar på tråden Vet ni vem eran partner var otrogen med?
  • Anonym (Jag vet!)

    Han var otrogen med en god vän till mig (före detta vän)

  • Anonym (Nej!!!)
    Anonym (TS) skrev 2014-04-10 07:30:41 följande:
    Jag är på sätt och vis otroligt nyfiken, men ändå inte. Är på väg isär nu, så jag har ju gjort mitt val, men jag kan inte riktigt släppa vem det eg är. Jag vet var hon bor, och vad hon jobbar med. Det är väl det jag vet. Har ni tagit reda på vem det var? Ellr struntar ni i det och går vidare( vilken väg ni nu väljer att ta) Har en känsla av att man alltid kommer undra vem det var om man inte tar reda på det.

    Mitt tips till dig, samt alla andra i liknande situation, är att ta reda på så lite som möjligt! För ju mer man tar reda på, desto fler saker har man att koppla ihop denna människa med. Jag råkade ut för otrohet för några år sedan. Jag tog reda på ALLT! - Big Mistake! Alla med rött hår, födda -86 och boendes i samma lilla by som den människan avskydde jag! Jag hade sånt agg mot alla rödhåriga (färgat rött). Jag kunde inte ens se på TV om det kom en rödhårig (alltså någon med FÄRGAT rött hår) i rutan. Mådde så jävla dåligt av det. Kan dock ha varit en del gravidhormoner med i bilden. Men mitt råd är iaf att ta reda på så lite som möjligt.
  • Anonym (TS)
    Anonym (Jag vet!) skrev 2014-04-10 07:34:31 följande:
    Han var otrogen med en god vän till mig (före detta vän)

    Usch, vilka svin.
  • Anonym (aldrig!!)

    Jag skulle aldrig gå vidare men ett otroget svin som väljer att stoppa kuken i någon annan och då riskera allt vi byggt upp. Betyder jag och vårt liv så lite att han vill riskera allt det för ett/eller flera ligg så är det ingen man jag vill fortsätta dela mitt liv med. Jag har mer självrespekt än så men alla är vi olika tydligen!

  • Anonym (TS)
    Anonym (Nej!!!) skrev 2014-04-10 07:36:37 följande:
    Mitt tips till dig, samt alla andra i liknande situation, är att ta reda på så lite som möjligt! För ju mer man tar reda på, desto fler saker har man att koppla ihop denna människa med. Jag råkade ut för otrohet för några år sedan. Jag tog reda på ALLT! - Big Mistake! Alla med rött hår, födda -86 och boendes i samma lilla by som den människan avskydde jag! Jag hade sånt agg mot alla rödhåriga (färgat rött). Jag kunde inte ens se på TV om det kom en rödhårig (alltså någon med FÄRGAT rött hår) i rutan. Mådde så jävla dåligt av det. Kan dock ha varit en del gravidhormoner med i bilden. Men mitt råd är iaf att ta reda på så lite som möjligt.

    Ah jobbigt. Många säger och skriver att om man någonsin ska kunna komma vidare i förhållandet måste man lägga alla korten på bordet och få reda på ALLT. Kan vara så, eller inte...... Själv vill jag både veta och inte veta. I mitt fall kommer jag inte att gå vidare med denna kille, men jag kommer ant undra vem det är. Får väl försöka slå det ur hjärnan. Säkert sant som du säger, det kommer väl ant komma med och mer frågor ju mer man frågar. Måste ju kännas gött för min sambo att ha förstört min hjärna för alltid 👽
  • puss
    Anonym (aldrig!!) skrev 2014-04-10 07:40:21 följande:

    Jag skulle aldrig gå vidare men ett otroget svin som väljer att stoppa kuken i någon annan och då riskera allt vi byggt upp. Betyder jag och vårt liv så lite att han vill riskera allt det för ett/eller flera ligg så är det ingen man jag vill fortsätta dela mitt liv med. Jag har mer självrespekt än så men alla är vi olika tydligen!


    Fast den hör tråden handlar om nåt annat.
  • Anonym (Nej!!!)
    Anonym (aldrig!!) skrev 2014-04-10 07:40:21 följande:
    Jag skulle aldrig gå vidare men ett otroget svin som väljer att stoppa kuken i någon annan och då riskera allt vi byggt upp. Betyder jag och vårt liv så lite att han vill riskera allt det för ett/eller flera ligg så är det ingen man jag vill fortsätta dela mitt liv med. Jag har mer självrespekt än så men alla är vi olika tydligen!

    Om du syftade på mig, så lämnade jag. Försökte ett tag, då det kom fram att de INTE haft sex med varann. Fast han hade gjort fel iaf. Så jag lämnade. Har aldrig sett honom så förkrossad nånsin. Mitt dåliga samvete ledde till att vi fortsatte ses och ha sex varje gång han kom för att besöka sitt barn - i tre års tid. :O Bestämde mig för att han fick det sista av mig förrförra helgen, då jag börjar dejta en annan nu. Han dejtar också, fler än en dessutom, men han verkar inte bry sig. Han släpper loss varje gång vi ses. Är SÅ glad att jag inte är känslomässigt involverad med honom längre. Tror att vår åldersskillnad, jag i 20-årsåldern, han i 50-årskris, väger in. Stackars jävlar som dejtar honom nu - de har ingen aning om hur han är på den fronten...
  • Anonym (aldrig!!)
    Anonym (Nej!!!) skrev 2014-04-10 07:50:15 följande:

    Om du syftade på mig, så lämnade jag. Försökte ett tag, då det kom fram att de INTE haft sex med varann. Fast han hade gjort fel iaf. Så jag lämnade. Har aldrig sett honom så förkrossad nånsin. Mitt dåliga samvete ledde till att vi fortsatte ses och ha sex varje gång han kom för att besöka sitt barn - i tre års tid. :O Bestämde mig för att han fick det sista av mig förrförra helgen, då jag börjar dejta en annan nu. Han dejtar också, fler än en dessutom, men han verkar inte bry sig. Han släpper loss varje gång vi ses. Är SÅ glad att jag inte är känslomässigt involverad med honom längre. Tror att vår åldersskillnad, jag i 20-årsåldern, han i 50-årskris, väger in. Stackars jävlar som dejtar honom nu - de har ingen aning om hur han är på den fronten...
    BRA att du stod upp för dig själv=)
  • Anonym (aldrig!!)
    Anonym (Nej!!!) skrev 2014-04-10 07:50:15 följande:

    Om du syftade på mig, så lämnade jag. Försökte ett tag, då det kom fram att de INTE haft sex med varann. Fast han hade gjort fel iaf. Så jag lämnade. Har aldrig sett honom så förkrossad nånsin. Mitt dåliga samvete ledde till att vi fortsatte ses och ha sex varje gång han kom för att besöka sitt barn - i tre års tid. :O Bestämde mig för att han fick det sista av mig förrförra helgen, då jag börjar dejta en annan nu. Han dejtar också, fler än en dessutom, men han verkar inte bry sig. Han släpper loss varje gång vi ses. Är SÅ glad att jag inte är känslomässigt involverad med honom längre. Tror att vår åldersskillnad, jag i 20-årsåldern, han i 50-årskris, väger in. Stackars jävlar som dejtar honom nu - de har ingen aning om hur han är på den fronten...
    Och nej jag syftade inte på dig=). jag syftade allmänt på kvinnor(ocvh män) som väljer att gå vbidare men någon som trampat på dom så extremt som otrohet innebär.
  • Liljan77

    Mitt ex var otrogen med min bästa väninna o sen med en tjej som var/ är ingift släkt till mig.
    Den senare fick jag veta då hon hade slutat med p-pillerna o vart gravid.
    När han var med min ex-väninna vet jag inte, då jag fick veta det av en slump flera år senare.

    Vi kunde inte fortsätta tillsammans då jag hyste sånt agg emot honom o han ville ha oss båda att fara mellan.
    Efter att hennes mamma först ringde o skällde ut mig för att jag *förstörde* det för hennes dotter, o hon, mamman, stod utanför hans jobb o tvingade mitt ex att åka till den gravida slynan, så tog vårt förhållande helt slut.
    I dag är jag så tacksam för det, för knappt ett år senare hade han gjort hennes vän gravid o jag har idag en underbar son. 

Svar på tråden Vet ni vem eran partner var otrogen med?