• Anonym (Arg)
    Äldre 16 Apr 08:23
    23415 visningar
    43 svar
    -1 +1
    43
    23415

    Kom på min dotter?

    Hej Familjeliv, jag har ett problem.

    Igår när jag kom hem från jobbet kom jag på min 15-åriga dotter onanera med sin bästa kompis vid samma ålder och kön. Jag vet inte hur jag ska bestraffa henne, men jag funderar på att adoptera bort henne.

    Vad ska jag göra? Rynkar på näsan

  • Svar på tråden Kom på min dotter?
  • Anonym (seriö­s?)
    Äldre 16 Apr 08:26
    #1
    +1

    Är du seriös? Det är rätt normalt, många ungdomar gör sånt. Vad glad att hon bara onanerar med en tjejkompis.

  • Anonym (Undra­nde?)
    Äldre 16 Apr 08:29
    #2
    +1
    Anonym (Arg) skrev 2014-04-16 08:23:10 följande:
    Hej Familjeliv, jag har ett problem.

    Igår när jag kom hem från jobbet kom jag på min 15-åriga dotter onanera med sin bästa kompis vid samma ålder och kön. Jag vet inte hur jag ska bestraffa henne, men jag funderar på att adoptera bort henne.

    Vad ska jag göra? Rynkar på näsan
    Varför i hela världen ska du bestraffa henne? Det du kan göra är att be henne att göra det på sitt rum. Hon har inte gjort något fel annat än att vara lite odiskret. För jag förutsätter att du inte stormade in i hennes rum. I så fall är det du som borde få nån form av bestraffning.
  • Anonym (Stolt far)
    Äldre 16 Apr 08:44
    #3

    Det är inget att bli arg över. Är själv förälder och jag råkade komma på när han onanerade. På kvällen så pratade jag med honom om sex och sånt (tog inte upp att jag råkade se) och efteråt vi hade pratat så sa jag att jag ställer en låda med kondomer i badrumet på ett vist ställe så att han kan skydda sig och sin flickvän när dom har en stund för sig själva. Först så tyckte sonen att det var väldigt pinsamt hur farsan var. Men jag sa att jag vet själv hur det var att vara ung och vad svårt/pinsamt det kan vara.

    Det är bättre att vara ärlig och prata om sex och informera om det. Så var inte arg eller ge henne straff. du vetväll själv hur du var när du var ung Flört

  • Anonym (Mamma­)
    Äldre 16 Apr 08:47
    #4

    Men lägg av nu. Adoptera bort sitt barn för denna onanera . Seriöst alltså . Vad är du för mamma? Det som hon och hennes kompis gjorde är inget oroa sig det är normalt.

  • Äldre 16 Apr 09:02
    #5

    Nu lägger du av. Varför i hela friden adoptera bort ditt barn! Det är helt normalt i den åldern. Adoptera bort dig själv eller gå till en psykolog för du behöver hjälp.


    Arg.
  • Äldre 16 Apr 09:07
    #6

    Du kan omöjligt vara seriös!

    Du ska be henen om usräkt för att du kom på dom!

  • Anonym (T)
    Äldre 16 Apr 09:11
    #7

    Äh trams, vad ska du bestraffa henne för?
    Hon har inte gjort något fel?

  • Äldre 16 Apr 09:12
    #8

    Ställ dig framför speglen

    öppna ögonen och du ser en idiot.... 

  • Anonym (Fy skäms)
    Äldre 16 Apr 09:30
    #9

    Du måste straffa henne! Operera bort klitorisen! Eller håll henne i blöjor så hon inte kommer åt att pillra på sig själv. Tala om att hjärnan ruttnar!

  • Anonym (dumpa­!)
    Äldre 16 Apr 09:33
    #10

    Jag tycker du ska dumpa. Och ringa soc.

Svar på tråden Kom på min dotter?