• Äldre 22 Apr 12:53
    1864 visningar
    14 svar
    14
    1864

    Kan jag vara gravid trots neg test?

    Hej! Hade ägglossning 8 eller 9 april fick mens liknande värkar 13 april och sen började må jätte ill, spydde, och reagerade stort på lukten av snus (mer än det normala). Förståss trodde jag att jag var gravid men idag 3+6 testade jag - men har ändå känslan att jag är gravid. Kan det ännu visa +? Vill så jätte gärna att vår son skall få ett liten syskon. Tack för svar!!


  • Svar på tråden Kan jag vara gravid trots neg test?
  • Äldre 23 Apr 07:03
    #2

    Ojj så rolit, hoppas att du är :) när jag väntade sonen märkte jag absolut ingeting men eftersom vi skulle på en fest ville jag först kolla testade då + 3 dagar före mens :) jag borde ha fått mens igår men inget så vi ska hoppas att den inte kommer tyvärr så tror jag lite att den kommer att komma när som helst :( när skall du testa bäretta gärna då vad det visar :) lycka till!

  • Äldre 23 Apr 08:55
    #4

    Visst kan man inbilla sig om man längtar efter ett barn men vi skall hoppas att det blir en + :) min mens är fortfarande borta trots att det annars är jätte regelbunden och den kommer alltid på morgonen så för mig är hela detta super skumt får bara sitta och vänta

  • Äldre 23 Apr 21:41
    #9

    Det är sp jobbit att bara vänta och se, man borde ju inte gå och tänka på de men lite svårt att inte tänka :/ hoppas det blir + för alla och plommon berätta gärna vad dom säger sen :)

  • Äldre 24 Apr 09:37
    #12

    Plommon vi får hoppas att hon ringer snabbt tillbaka, lycka till!! :)

  • Äldre 25 Apr 12:43
    #14

    Ojj vad synd :( hoppas på bättre lycka nästa gång :)

Svar på tråden Kan jag vara gravid trots neg test?