• wiwi
    Äldre 22 Apr 14:50
    10313 visningar
    33 svar
    33
    10313

    we.vibe

    jag ville köpa en we.vibe 3 till min tjej men det kommer en nyare we.vibe 4
    någon som köpte den?
    hur den fungera?
    är den bra?
    skillnad mellan 3 å 4?
    var man köpa den?

  • Svar på tråden we.vibe
  • Anonym (par)
    Äldre 22 Apr 15:02
    #1

    Vi har 3an och hon är MYCKET nöjd med den =)

  • Anonym (Viben­)
    Äldre 23 Apr 09:35
    #2

    De största skillnaderna är att 4:an är utrustad med två vibratorer istället för en. De vibrerar dessutom mer kraftfullt. Sen skiljer designen också. Vi har bara 3:an och den är hur bra som helst! Men skulle vi köpa idag så skulle vi absolut köpa 4:an.

    Vi köpte vår 3:a hos Intimera.se. De har We-Vibe 4 också: www.intimera.se/we-vibe-iv-lila

  • Anonym (Paret­)
    Äldre 23 Apr 11:27
    #3

    vi hade först första versionen utan fjärr och bytte sen till 4:an. Myyyycket smidigare när man kan styra den via fjärrkontrollen. Köp inte en gammal version nu utan köp senaste direkt. 949kr på www.box2you.se

  • Äldre 23 Apr 11:45
    #4

    Lite sugen att testa...  Har testat "dolfinger" tidigare, med delvis gott resultat. Men den är så joxig att ha på. (sladd) Testat LELO:s kukring också, men den var för mesiga vibrationer, och lite skumt material som lätt blev "torrt". Och en kukring åker ju ut o in med kukens rörelser medan en We-vibe borde ligga emot hela tiden.. + g-punktsstimulans som borde göra susen.  Hmmm - något att tänka på..Obestämd  Blev riktigt sugen.. (För min partners skull, har svårt att tänka mig att den skulle tillföra något för egen del....)

  • Anonym (par)
    Äldre 23 Apr 13:09
    #5
    Anders 386 skrev 2014-04-23 11:45:20 följande:
    Lite sugen att testa...  Har testat "dolfinger" tidigare, med delvis gott resultat. Men den är så joxig att ha på. (sladd) Testat LELO:s kukring också, men den var för mesiga vibrationer, och lite skumt material som lätt blev "torrt". Och en kukring åker ju ut o in med kukens rörelser medan en We-vibe borde ligga emot hela tiden.. + g-punktsstimulans som borde göra susen.  Hmmm - något att tänka på..Obestämd  Blev riktigt sugen.. (För min partners skull, har svårt att tänka mig att den skulle tillföra något för egen del....)
    Tillför en hel del till mannen också, bara så du vet ;)
  • Äldre 23 Apr 13:20
    #6
    Anonym (par) skrev 2014-04-23 13:09:06 följande:
    Tillför en hel del till mannen också, bara så du vet ;)
    Bara det inte tillför för mycket...  Brukar ha svårt att hålla inne med satsen..  Men man får väl ta det lugnt och låta We-vibe göra jobbet..  Skrattande
  • Anonym (Ny)
    Äldre 23 Apr 14:09
    #7

    Fick hem den igår. Legat på laddning i natt. Så i kväll blir det premiär.

  • Anonym (par)
    Äldre 23 Apr 14:13
    #8
    Anders 386 skrev 2014-04-23 13:20:51 följande:
    Bara det inte tillför för mycket...  Brukar ha svårt att hålla inne med satsen..  Men man får väl ta det lugnt och låta We-vibe göra jobbet..  Skrattande
    Det hinner gå för henne snabbare än dig med we-vibe, så har det blivit här iaf ;)
  • Äldre 23 Apr 15:55
    #9
    Anonym (par) skrev 2014-04-23 14:13:43 följande:
    Det hinner gå för henne snabbare än dig med we-vibe, så har det blivit här iaf ;)
    Ser lite bökigt ut att få den på plats, men det kanske funkar bra? Har sett lite klagomål tidigare på att den inte sitter kvar så bra under samlaget? Synpunkter?
    Lite trött på att investera i dyra leksaker som inte kommer till användning, bra att få veta så mycket som möjligt innan man investerar. Glad
  • wiwi
    Äldre 23 Apr 19:20
    #10

    (ny) jag väntar att du testa den
    lycka till
    jag ska köpa på www.box2you.se jag tror att den billigaste 

Svar på tråden we.vibe