• Anonym (nyfiken)

    Har aldrig kommit med en kille, värt att testa we-vibe?

    Jag har hittills bara kommit vid onani men jag vill så hemskt gärna kunna komma ihop med min sambo också. Vi har testat en vibrerande dildo tidigare men den kändes bara hård och obehaglig.. sen har vi ju såklart testat alla ställningar vi kan komma på och han slickar/pullar mig nästan varje gång vi har sex och det är skönt men jag kommer inte. Funderar på om jag ska köpa we-vibe 4. Dock är dom så dyra så vill höra här först om någon testat den och om ni tror att den kanske kan hjälpa oss?

  • Svar på tråden Har aldrig kommit med en kille, värt att testa we-vibe?
  • Anonym (nyfiken)
    Anonym (Ny) skrev 2014-04-24 13:22:56 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-9-193/m73069505.html



    Men den tråden handlar ju om skillnaden mellan 3an och 4an. Jag vill gärna veta om det finns tjejer som aldrig kommit med sin kille men lyckats med hjälp av leksaken.
  • Anders 386

    Har svårt att tänka mig att man kommer lättare av we-vibe än av oralt+fingrar....  Men bara vad jag tror, egna spekulationer.

    Vill man dra på med en riktig orgasm-maskin kanske man ska satsa på typ "Magic Wand" som borde ge mycket kraftigare vibrationer. Men det kanske blir för mycket "maskin" inblandad i sexet, kanske inte passar alla..??

    Har inte testat nån av dom, men försökt läsa mig till en hel del, sugen på att skaffa nån av ovanstående..  Lite kul med en we-vibe förstås eftersom man kan ha kuken inne samtidigt...  

  • Anonym (Ny)
    Anonym (nyfiken) skrev 2014-04-24 15:27:51 följande:



    Men den tråden handlar ju om skillnaden mellan 3an och 4an. Jag vill gärna veta om det finns tjejer som aldrig kommit med sin kille men lyckats med hjälp av leksaken.
    Våga och vin.
    Vad har du att förlora förutom lite pengar
    Vad vinner du ev. ett härligare sexliv.
    LYCKA TILL
  • Fantasy Girl

    Har du/ni provat en wand? Är en klar favorit här och kommer varje gång den används. Funkar lika bra att använda samtidigt som vi har sex som när man är själv. Tungan ute
    Finns massor att välja mellan och olika priser men nedan finns några iaf..

    box2you.se/index.php&search=wand

  • Anonym (Missnöjd)

    Den bara glider ur. Absolut inget att prova om man redan har svårt. Fjärrkontrollen räcker inte ens en meter och den stänger av sig otroligt lätt.

    Nä, inget att rekommendera...

  • Anonym (Rekommenderar)

    Vi har we-vibe o jag rekommenderar den starkt. Finns olika vibrationslägen så man kan testa sig fram vad som känns skönast.

    Nu har jag iofs inte haft svårt att komma, dock kommer jag alldeles för fort med we-vibe... Det kanske iaf kan hjälpa dig att få orgasm tillsammans med din sambo.

    Ja, den är dyr, men se det som en investering för ett gemensamma sexliv, din sambo lär gilla det oxå, min man gör det iaf. O vi har haft mkt kul med den, lycka till

  • Anonym (l)

    Nja, den glider ut lätt och är inte så stark. Kör med vibrator medans ni ligger istället! Men allt funkar såklart olika för alla.

Svar på tråden Har aldrig kommit med en kille, värt att testa we-vibe?