• Anonym (um32)

    hårda tag fastän jag inte vill

    hej jag gillar inte hela grejen med att bli strypt, slagen osv i sexuellt syfte visst kan en smisk på rumpan vara lite sexigt men inte mer än så nej tack!!! just nu är det så att ja dejtar en kille som är väldigt dominant i sängen han brukar ta strypgrepp på mig och när jag säger nej tar han hårdare han blir triggad av mina nej 

  • Svar på tråden hårda tag fastän jag inte vill
  • SIN74

    Prata ihop er innan ni hamnar i säng nästa gång. Kan han inte acceptera vad du vill så har du en möjlighet att inte utsätta dig igen. 

  • Anonym (lämna)

    Då är ni nog ganska långt bort ifrån varandra. Om han redan håller på med sånt på dajtingstadiet så vill han nog vara ännu mer dominant framöver.
    Är det nåt som inte funkar för dig är det bara att gå vidare, tyvärr.. 

  • fyr

    Dejta inte honom mera? Alltså om han vet att du menar nej men ändå fortsätter. Den skulle jag inte träffa igen.

  • Anonym (.)

    han kanske gillar rapeplay! gilar du inte rapeplay så får ni prata med varandra och finna en lösning! ni r ändå två vuxna människor, antar jag.

  • Fjäril Vingad

    Om han inte respekterar dina gränser så är han ärligt talat inget att hänga i julgranen.

    Dominanslekar ska vara på bådas villkor, och ska framförallt innefatta ett stoppord som SKA gälla.

  • Anonym (. 2)

    Konstig om en kille börjar med strypgrepp etc. redan på dejtingstadiet, han måste vara sexuellt störd och tro att alla tjejer går i gång på detta. Dumpa honom, det finns många killar som är lyhörda i sängkammaren. Är det detta han gillar, så kommer det snarare att bli värre när ni varit ihop ett tag, och du verkar inte dela hans perversion.

  • Stårschan
    Anonym (. 2) skrev 2014-04-28 13:03:15 följande:
    Konstig om en kille börjar med strypgrepp etc. redan på dejtingstadiet, han måste vara sexuellt störd och tro att alla tjejer går i gång på detta. Dumpa honom, det finns många killar som är lyhörda i sängkammaren. Är det detta han gillar, så kommer det snarare att bli värre när ni varit ihop ett tag, och du verkar inte dela hans perversion.
    Snarare sexuellt störd i och med att han inte bryr sig om någon annan än sig själv! Det låter inte som om han bryr sig ett skvatt om vad TS går igång på.
  • Anonym (um32)
    Stårschan skrev 2014-04-28 12:23:23 följande:
    Ha inte sex med honom!
    Anonym (. 2) skrev 2014-04-28 13:03:15 följande:
    Konstig om en kille börjar med strypgrepp etc. redan på dejtingstadiet, han måste vara sexuellt störd och tro att alla tjejer går i gång på detta. Dumpa honom, det finns många killar som är lyhörda i sängkammaren. Är det detta han gillar, så kommer det snarare att bli värre när ni varit ihop ett tag, och du verkar inte dela hans perversion.
    saken e den att ibland gör han det det kommer helt oväntat men andra gånger så har vi helt "vanligt" sex sånt ja föredrar jag tycker om honom jättemycket och han är en annars mjuk och lugn kille och som sagt det är så svårt att bara lämna honom för den saken visst det kanske är väldigt allvarligt att han inte tar mitt nej och vi har pratat om det jag har sagt att han måste sluta när jag säger nej och han har lovat att han ska det men efter någon vecka händer det igen
  • Stårschan

    Poängen är ju att du inte ska behöva vara orolig när ni har sex. Du ska inte behöva fundera på om den här gången blir en sådan gång när han våldtar dig eller om det kommer att bli bra sex. Han utnyttjar dig och respekterar dig inte.

Svar på tråden hårda tag fastän jag inte vill