• Äldre 28 Apr 22:21
    2441 visningar
    5 svar
    5
    2441

    Fästmön stuckit :(

    Hej! Min fästmö har alltid varit noggrann med sin hygien tidigare speciellt rakningen där nere, men efter att hon blev gravid så struntar hon i allt verkar det som och glömt raka sig där nere på 4 månader nu och ja ni kan förstå hur det ser ut, jag älskade att gå ner på henne innan detta och hon vet om det och vill fortfarande att jag gör detta. Problemet för mig dock är att det fastnar går mellan tänderna och känns inte bra alls att vara där nere så igår natt tog jag beslutet medans hon sov att nu ska det bort. Sagt och gjort men då dök ett nytt problem upp. När jag vaknade imorse hade hon tagit sina kläder och stuckit hemifrån och lämnade en lapp där hon skrev att hon hatar mig och kallade mig våldtäktsman för det jag hade gjort ;( hennes telefon är avstängd och ingen vet var hon är. Har ringt till hennes föräldrar och alla hennes vänner. Allt jag gjorde var ju att hjälpa mig själv genom att hjälpa henne med något som varit jobbigt för henne att göra själv. Hur ska jag göra för att få tillbaka henne? Det är kvinnan i mitt liv! Hoppas någon har några bra tips eller råd till mig. Skriver på mobilen så ursäktar redan nu för stavfel och särskrivningar.

  • Svar på tråden Fästmön stuckit :(
  • Äldre 28 Apr 22:26
    #1

    Låt det gå några dagar så kommer hon nog tillbaka skall du se. Om inte så vet ju alla att finns det en så finns det flera.

  • Äldre 6 May 21:49
    #2
    Tringu skrev 2014-04-28 22:21:23 följande:
    Hej! Min fästmö har alltid varit noggrann med sin hygien tidigare speciellt rakningen där nere, men efter att hon blev gravid så struntar hon i allt verkar det som och glömt raka sig där nere på 4 månader nu och ja ni kan förstå hur det ser ut, jag älskade att gå ner på henne innan detta och hon vet om det och vill fortfarande att jag gör detta. Problemet för mig dock är att det fastnar går mellan tänderna och känns inte bra alls att vara där nere så igår natt tog jag beslutet medans hon sov att nu ska det bort. Sagt och gjort men då dök ett nytt problem upp. När jag vaknade imorse hade hon tagit sina kläder och stuckit hemifrån och lämnade en lapp där hon skrev att hon hatar mig och kallade mig våldtäktsman för det jag hade gjort ;( hennes telefon är avstängd och ingen vet var hon är. Har ringt till hennes föräldrar och alla hennes vänner. Allt jag gjorde var ju att hjälpa mig själv genom att hjälpa henne med något som varit jobbigt för henne att göra själv. Hur ska jag göra för att få tillbaka henne? Det är kvinnan i mitt liv! Hoppas någon har några bra tips eller råd till mig. Skriver på mobilen så ursäktar redan nu för stavfel och särskrivningar.
    fattar för det första inte hur du lyckades raka henne när hon sov? För det andra kan jag förstår henne, du gjorde något på henne som hon inte gett tillstånd till och det är fel. Varför pratade du inte med henne ist?

    Det enda du kan göra är väl att skicka ett sms och förklara att du insett att du gjort fel osv. Sen får du helt enkelt hoppas på det bästa.

    Hon lär må dåligt nu och känna sig kränkt och otrygg kanske med dig nu och så, inte säkert du kan få henne att lita på dig igen..
  • Limali­ie
    Äldre 6 May 21:58
    #3

    yeah riiight.

  • Äldre 6 May 22:50
    #4

    Om detta är sant så tycker jag hon gjorde rätt.. Man kan inte prata om det innan man gör en sån sak eller? Själv har jag as svårt att komma åt där nere nu när jag är gravid, skulle min man ha problem med det så kan han ju få hjälpa mig att raka mig då...men fan inte medans nån nån sover!!!

  • Äldre 12 May 10:00
    #5

    Kunde ni inte gjort det till ett mysigt förspel istället?
    Ja hade också blivit förbannad, fast troligen hade jag vaknat av det...

Svar på tråden Fästmön stuckit :(