• stockholmstjej86

    Någon mer tidigt gravid i Luleå ?

    Hej på er ! :) Till att börja med så bor jag i Luleå, trots mitt nickname. 

    Någon mer som är nygravid eller tidigt gravid ?

    Själv plussade jag idag så det är väldigt nytt . Tänker hålla detta hemligt och vara anonym till minst vecka 12. Ska försöka hålla mig längre .

    Här kan vi väl följas åt och prata om hur vi mår, hur allt går och förändringar som sker.

    Detta är mitt första barn och första försöket. Trodde aldrig att det skulle ta sig på första ! Men jajjemän :)

    Häng på vetja ! :)

  • Svar på tråden Någon mer tidigt gravid i Luleå ?
  • stockholmstjej86

    Puff !

    Ser att det visst finns en exakt likadan tråd sedan tidigare med samma rubrik men den är ju från 2013 :)

    Ingen tidigt gravid i Luleå ? :)

  • Tess8106

    Vad roligt, jag har vart 3 gånger redan och gjort vul pga småblödningar.. Senast v10 och då såg det bra ut.. Så hoppas verkligen detta går vägen denna gång! Lycka till på vul :)

  • stockholmstjej86

    Jag har varit 1 gång pga att jag inte kunde räkna ut hur långt gången jag var. Har inte fått någon mens efter pillerstopp nämligen. Men blev bakflyttad 1-2 v när jag väl var där =/
    Så nu hoppas jag mina beräkningar stämmer eller att jag blir framflyttad igen... :)

  • Tess8106

    Jag blev tillbaka flyttad 3 dagar på första vul, sen 1 plus framåt på andra vul och på 3 e vul tillbaka flyttad 2 dagar igen. Men allt handlar om ynka små mm och det är svårt och mäta exakt när man är så tidigt!

  • stockholmstjej86

    Det gick superbra :D Vi fick se ett hjärta slå !!!!! :) 
    Pyret var 7 mm och hon sa v 6 + några dagar . Dvs v 7.
    Hade själv räknat med 6+6 men då det handlar om mm så sa hon att det är jättesvårt att säga exakt. 
    Nu har jag iaf ett riktmärke. 

    Kommer säga till BM på måndag att hon kan efternotera v 8 i datorn. Då är jag 7+0 som minst.

Svar på tråden Någon mer tidigt gravid i Luleå ?