• Anonym (Tjej)

    Wandas i Gbg

    Undrar om någon här som har varit på wandas när det är gangbang kväll. Kan ni berätta hur det är där. Är sugen på att testa att gå dit, har aldrig varit på swing klubb innan men är grymt sugen att testa gangbang.

  • Svar på tråden Wandas i Gbg
  • Mr Jensen

    Hej jag har besökt Wandas på deras parkvällar. Det kändes väldigt seriöst och jag tror att dem har koll då det är temakvällar. Men mitt råd är att du först går dit och ser om du trivs och om du känner dig trygg där. Sedan kan du göra valet att gå dit igen och vara delaktig.
    Du kan ju också ringa och prata med dem
    Lycka till

  • Anonym (Tjej)

    Vad brukar det vara för ålder på dom som går dit?

  • Mr Jensen

    Det är lite olika, men medelåldern är inte runt 20. Utan mer runt 40 så där. Då det krävs lite trygghet i att våga swinga i alla fall då det gäller som par. Jag har aldrig varit på en gb kväll så just dem kvällarna vet jag inte

  • Anonym (Tjej)

    Är trygg i mig själv, är singel

  • Mr Jensen

    Låter bra:)
    Mitt råd är prata med dem på klubben, gör ett studiebesök. Känns det sen bra är det bara att njuta!

  • Anonym (Tjej)
    Mr Jensen skrev 2014-05-01 21:13:36 följande:
    Låter bra:)
    Mitt råd är prata med dem på klubben, gör ett studiebesök. Känns det sen bra är det bara att njuta!
    Tack
  • Anonym (Pez)

    Är sugen på att prova men ensamma killar kommer inte in man bör då gå i par.
    Men jag tycker definitivt du ska gå.

  • Anonym (Tjej)
    Mr Jensen skrev 2014-05-01 21:08:55 följande:
    Det är lite olika, men medelåldern är inte runt 20. Utan mer runt 40 så där. Då det krävs lite trygghet i att våga swinga i alla fall då det gäller som par. Jag har aldrig varit på en gb kväll så just dem kvällarna vet jag inte
    Har du varit där en bastukväll?
  • Anonym (j)
    Anonym (Pez) skrev 2014-05-02 18:44:21 följande:
    Är sugen på att prova men ensamma killar kommer inte in man bör då gå i par.
    Men jag tycker definitivt du ska gå.
    På gangbangkvällar tar dom väl in massa ensamma killar?
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (j) skrev 2014-05-02 21:58:25 följande:
    På gangbangkvällar tar dom väl in massa ensamma killar?



    Som singel kille kan man inte bli medlem nu.
Svar på tråden Wandas i Gbg