• Ripo
    Äldre 4 May 20:02
    85511 visningar
    137 svar
    137
    85511

    Slicka fitta

    Hej alla tjejer tycker ni verkligen om att bli slickade, eller spelar ni bara med. Kram


  • Svar på tråden Slicka fitta
  • Anonym (Mmm)
    Äldre 4 May 20:08
    #1

    Älskar att bli slickad. Om den som utför det vet vad han sysslar med. Det ger de absolut skönaste orgasmerna.

  • Anonym (k)
    Äldre 4 May 21:13
    #2

    Allihop bara spelar förstår du väl!

  • Anonym (Nja)
    Äldre 5 May 15:19
    #3

    Nu har jag bara haft en kille. Men att bli slickad är ingen höjdare. Skönt, ja. Lite vilopaus. Han njuter av det mer än jag gör. Fast det händer att det sprakar till och är härligt på riktigt!

  • Äldre 8 May 01:30
    #4

    Älskar verkligen att bli skickad, men har inyte alltid gjort det så antar att det handlar om

    Vilken relation man har och hur man har sex tillsammans... Det passar med vissa och andra inte

  • missan­75
    Äldre 8 May 05:46
    #5

    Om den som gör det tycker om att göra det. Annars kan jag vara utan.

  • mepeti­te
    Äldre 8 May 07:19
    #6

    Best ever, förutsatt att min man njuter vilket han till synes gör

  • Äldre 15 May 22:08
    #7

    Jag brukar suga på min frus blygdläppar, tycker ni andra kvinnor om det ? Är det obehagligt om man suger hårt på dem ?

    Vet egentligen inte vad min fru tycker om det för vi pratar aldrig om sex utan bara gör det.

  • Anonym (under­bart)
    Äldre 15 May 22:31
    #8

    Det är ju så underbart och det bästa är att alla parter njuter :)

  • Äldre 16 May 07:59
    #9

    Träffade en kvinna som tyckte att känslan blev för stark när jag använde ovansidan på tungan mot klitoris.
    Ändrade och använde undersidan istället vilket hon uppskattade...Tungan ute

  • Anonym (så skönt)
    Äldre 16 May 08:26
    #10

    Jag älskar det!!!!! Men lever med en somiinte gör det så ofta på mig. :( man blir ju så kåt av det och herregud finns inga ord som kan beskriva hur skönt det är! !!!!!! Skulle nästan kunna anställa någon som gör det på mig varje dag! !! Mm bara tanken får det att rinna till i trosan!!!! ;)

Svar på tråden Slicka fitta