• K Y S S

    Gangbang under ålandskryssning.

    en gammal barndomsvän som ja känt i evigheter e likt som jag en höguppsatt chef på ett större företag,
    har pratat lite om mina sexuella problem med att ja inte får ut det ja vill med frugan som förvandlats från en vacker svan till en sugga. i alla fall så frågade han lite lätt ifall jag e sugen på o åka ålandskryssning för där får tydligen alla samlag. och ja e med på noterna, men lite fundersam,

    han berättar att han e med i ett slutet sällskap av mogna herrar som ägnar sig åt nöjet med gruppsex,
    eller gangbang som det heter, och de arrangeras oftast på kryssningar och inte hotell som man skulle kunna tro.
    i alla fall sa han att de oftast brukar vara upp till 8 äldre herrar och kvinnorna vi har sex med brukar alltid vara 2 stycken då man ska kunna välja efter tycke. dessa goa gubbar som slutit upp mig i sitt sällskap eller vad de heter verkar enbart intresserad av kvinnor i åldrarna 18-20 år,

    funderar nu i efterhand att dessa kvinnor är prostituerade men det sa han att dom ej är, och pengar kommer inte figurera, dock så kräver detta sällskap att jag bidrar ekonomiskt för att bli fullvärdig medlem,
    och de som lockar mig är att alla dessa herrar är gifta män som har diskretion som sitt varumärke,

    vi ska åka nu till helgen o jag känner mig väldigt sugen, men har aldrig haft sex med flera samtidigt.
    och de lockar mig då kvinnorna ska alla vara i form , slanka o vackra,

    nån mer som har erfarenhet av gangbang på kryssningar,?
    kanske ett bra sätt o ha utomäktenskapligt sex som man inte riskerar att bli påkommen med,
    kan tillägga att min barndomsvän likt mig är väldigt aktiv i den lokala kyrkan så ingen kommer misstänka,
    kanske de blir bättre för äktenskapen då när man får sitt behov tillfredställt så kan man stå ut med bristerna i relationen.

    med vänliga hälsningar en pilsk make

  • Svar på tråden Gangbang under ålandskryssning.
  • Anonym (Tjejernas kille)

    Det råkar inte vara så att det är Kapten Klänning du varit i kontakt med?

  • K Y S S
    Anonym (Tjejernas kille) skrev 2014-05-07 21:38:45 följande:
    Det råkar inte vara så att det är Kapten Klänning du varit i kontakt med?

    nej vet ganska lite om vilka som ska figurera, har inte åkt ännu de e några dar kvar
  • panicorion

    hur skulle din fru reagera om hon visste om detta?
    Känns lite si så där för min del att sitta och säga klart du ska med tanke på att det är ju en otrohet vilket jag är väldigt emot men ändå så låter det som en upplevelse för dig som du kanske inte har så många fler möjligheter till.

    Finns det ingen chans att rätt till ert förhållande din och din frus eller är det bara det att du inte anser henne vara attraktiv längre? Då kanske det är dags att se över sin situation och dela på sig?
    blir lite ledsen över din förklaring av din fru -förvandlats från en vacker svan till en sugga- men kommer absolut inte moralpredika något här..
    Jag vet hur svårt det är när man tappar attraktionen till sin partner och hur viktig den är.. 

    Hoppas det löser sig för dig och er

  • Flisan79

    Ehh, synden straffar sig..eller hur var det nu. Var inte du väldigt kristen? Hur ser Gud på detta tror du? Blir jobbigt för dig "på den yttersta dagen" om du genomför detta.

    Good luck!

  • Anonym (*_*)

    Det verkar säkert jättespännande och så men skärp till dig för sjutton! Vill du hemskt gärna åka ändå borde du fråga din fru om hon är okej med det. 

  • K Y S S

    kvinnan är även skapad av mannens revben och är därmed till för att behaga mannen.
    men ja ser det inte som så ont då min fru e väldigt krävande just nu med att hon e djupt deprimerad samt allt detta me hennes viktuppgång, jag kommer aldrig o skilja mig då vi svurit inför gud att vara gifta,
    ser fram emot att idka lite penetrering i lammkött. skulle ge mitt tunga hjärta mkt glädje.
    jag mår bra av det, vilket leder till mer energi o glädje i hemmet som gynnar äktenskapet i längden

  • Anonym (*_*)
    K Y S S skrev 2014-05-07 22:02:53 följande:
    kvinnan är även skapad av mannens revben och är därmed till för att behaga mannen.
    men ja ser det inte som så ont då min fru e väldigt krävande just nu med att hon e djupt deprimerad samt allt detta me hennes viktuppgång, jag kommer aldrig o skilja mig då vi svurit inför gud att vara gifta,
    ser fram emot att idka lite penetrering i lammkött. skulle ge mitt tunga hjärta mkt glädje.
    jag mår bra av det, vilket leder till mer energi o glädje i hemmet som gynnar äktenskapet i längden
    Medan ni lovade varandra att leva ihop resten av livet ingick väl även delen "i nöd och lust"? Du är en riktig hycklare, TS. Bit i det sura äpplet och ta hand om din stackars fru. 
  • Anonym (?)

    Fundera på:
    om du vill ligga med en tjej som nr 7-8?
    om du vill och kan ha sex med 6-7 andra som tittar på o bedömer dej?
    om du vill ha sex eller om du vill ha nåt mer?
    om det de säger är hela sanningen?   (är det verkligen två ursnygga tjejer i ålern 18-20? )
    om de inte är prostituerad, varför ska du då betala? För vad?
    om din fru och familj får veta?

    Fundera på alla moraliska frågor, fundera på vad din fru skulle säga, fundera på vad dina barn skulle säga - för även om ingen vill att det ska komma ut och bli känt så finns det en risk.....

    Fundera på vad som är viktigast i ditt liv och de risker du skulle ta

  • Anonym (MEN SNÄLLA NI)

    Är ni rookies eller?

    MATA INTE TROLLET för helvete.

  • Anonym (Språkpolis)

    Högt uppsatt chef i större företag... Utan att kunna skriva som en vuxen...

    Ditt språk avslöjar att du antingen är 14 år eller helt obildad, så antar jag att detta är din fantasi. Ställ frågan så istället så får du mer seriösa svar.

    (Det usla språket kan ju bero på att du inte har svenska som förstaspråk, men även dina brott mot grundläggande språköverskridande skrivregler avslöjar dig)

Svar på tråden Gangbang under ålandskryssning.