• Sezzie

    Vi 91:or som börjar planera barn 2014

    Jag & min sambo planerar påbörja våran bebisverkstad denna månad! Någon mer som vill följas åt?

  • Svar på tråden Vi 91:or som börjar planera barn 2014
  • Sezzie
    Kawinna skrev 2014-05-11 08:49:20 följande:
    Hej! Här är vi inne på tredje försöket smile1.gif jag är född 91 och maken 86.
    Åh spännande! Vi inväntar sista mensen så vi kan börja sen! :) Den skulle kommit igår men men...!
    När har du BIM? 

  • Kawinna
    Sezzie skrev 2014-05-11 14:19:08 följande:
    Åh spännande! Vi inväntar sista mensen så vi kan börja sen! :) Den skulle kommit igår men men...!

    När har du BIM? 



    Härligt den 6/6 men har oregelbunden mens så vet aldrig när den dyker upp :p har ni varit tillsammans länge?
  • Sezzie
    Kawinna skrev 2014-05-11 15:04:28 följande:


    Härligt smile1.gif den 6/6 men har oregelbunden mens så vet aldrig när den dyker upp :p har ni varit tillsammans länge? smile1.gif
    Jaha där ser man! Vi får hålla tummarna! Jag skulle haft min mens igår men ännu är den inte kommen så känns som man hoppas redan nu fast jag egentligen inte tror det....!
    Vi har i sommar vart tillsammans i 6 år- blev ett par när vi var 16 & gifter ss nu på vår 6 års dag i sommar :) Ni då?
  • Kawinna
    Sezzie skrev 2014-05-11 16:06:08 följande:
    Jaha där ser man! Vi får hålla tummarna! Jag skulle haft min mens igår men ännu är den inte kommen så känns som man hoppas redan nu fast jag egentligen inte tror det....!

    Vi har i sommar vart tillsammans i 6 år- blev ett par när vi var 16 & gifter ss nu på vår 6 års dag i sommar :) Ni då?



    Har du testat?

    Vi har också varit ihop 6 år i sommar! Gifta sedan oktober det är superkul med bröllop!
    Maliin1990 skrev 2014-05-11 19:58:57 följande:
    Hallå, får man vara med här fast man är född 90? Fyller i december så känner mig mer som en 91:a :)



    Det tycker jag iaf Välkommen!
  • Sezzie
    Maliin1990 skrev 2014-05-11 19:58:57 följande:
    Hallå, får man vara med här fast man är född 90? Fyller i december så känner mig mer som en 91:a :)
    Absolut! Välkommen Skrattande Hur går det för er? Hur länge har ni försök- eller ska ni precis starta?
    Kawinna skrev 2014-05-11 21:11:08 följande:
    Har du testat? smile1.gif
    Vi har också varit ihop 6 år i sommar! Gifta sedan oktober smile1.gif det är superkul med bröllop! 

    Mensen kom senare igårkväll...attans! Flört Jaja, efter detta så kör vi på här hemma & BIM blir då 9/6!
    Åh vad kul! Hihi! Ja gud vad jag ser fram emot bröllopet nu! & resan såklart. 2014 känns som ett bra år Flört
  • Maliin1990
    Sezzie skrev 2014-05-12 10:21:44 följande:
    Absolut! Välkommen Skrattande Hur går det för er? Hur länge har ni försök- eller ska ni precis starta?


    Mensen kom senare igårkväll...attans! Flört Jaja, efter detta så kör vi på här hemma & BIM blir då 9/6!
    Åh vad kul! Hihi! Ja gud vad jag ser fram emot bröllopet nu! & resan såklart. 2014 känns som ett bra år Flört
    Jag slutade med minipiller för ca 2 veckor sedan. så vi har inte riktigt börjat försöka än. Tänkte invänta första riktiga mensen först. 
    Dock så tror jag inte vi kommer lyckas den närmaste tiden då vi håller på att bygga ut/renovera hemma, samt att sambon ligger borta i veckorna. Så att lyckas träffa in ÄL är väl att glömma känns det som. 

    Vad kul med bröllop, skulle också vilja gifta mig, men vi har inte varit tillsammans så länge.. Men vi har pratat om det i alla fall :) 
  • Sezzie
    Maliin1990 skrev 2014-05-12 11:03:21 följande:
    Jag slutade med minipiller för ca 2 veckor sedan. så vi har inte riktigt börjat försöka än. Tänkte invänta första riktiga mensen först. 
    Dock så tror jag inte vi kommer lyckas den närmaste tiden då vi håller på att bygga ut/renovera hemma, samt att sambon ligger borta i veckorna. Så att lyckas träffa in ÄL är väl att glömma känns det som. 

    Vad kul med bröllop, skulle också vilja gifta mig, men vi har inte varit tillsammans så länge.. Men vi har pratat om det i alla fall :) 
    Jaha! Men kul att "småbörja" i alla fall :)

    Kul för er! Ja här är det mycket nu med bebisverkstad & bröllop :) Men sen är det ju såklart inte säkert att det tar sig på första men OM det nu ör det så kommer jag vara  vecka 9 på min bröllopsdag! :) 
  • Maliin1990
    Sezzie skrev 2014-05-12 12:08:11 följande:
    Jaha! Men kul att "småbörja" i alla fall :)

    Kul för er! Ja här är det mycket nu med bebisverkstad & bröllop :) Men sen är det ju såklart inte säkert att det tar sig på första men OM det nu ör det så kommer jag vara  vecka 9 på min bröllopsdag! :) 
    Ja. Förhoppningsvis kommer sambon vara hemma mer till hösten, så då kanske vi kan försöka pricka in ÄL istället. Men man måste ju börja någon gång :) Hoppas bara det blir innan..

    Hur ser allas situation ut? Har ni fast jobb? Hur bor ni? osv. 
Svar på tråden Vi 91:or som börjar planera barn 2014