• Anonym (Fröken)

    Strapon med sin man

    Igår hade jag och min man en hotellnatt och en present i form av en strapon... Min ide. Har blivit tänd på tanken på att prova det. Han blev otroligt kåt och tyckte det var hur skönt som helst och jag förvånades över att det var så skönt för mig, det hade jag inte räknat med alls. Klittan blev ju stimulerad samtidigt när jag juckade och jag kom nästan, det blev svårt att jucka och komma samtidigt - behövs lite träning! Har fler provat strapon? Även två tjejer, vi hoppas få använda den med en tjej snart också... Vilka är era erfarenheter? För oss blir det verkligen ett tillskott för oss båda två!

  • Svar på tråden Strapon med sin man
  • Kattpappa08

    Låter väldigt härligt.... kul att din man gick igång på din present

  • Anonym (D)
    Anonym (Fröken) skrev 2014-05-17 19:03:21 följande:
    Igår hade jag och min man en hotellnatt och en present i form av en strapon... Min ide. Har blivit tänd på tanken på att prova det. Han blev otroligt kåt och tyckte det var hur skönt som helst och jag förvånades över att det var så skönt för mig, det hade jag inte räknat med alls. Klittan blev ju stimulerad samtidigt när jag juckade och jag kom nästan, det blev svårt att jucka och komma samtidigt - behövs lite träning! Har fler provat strapon? Även två tjejer, vi hoppas få använda den med en tjej snart också... Vilka är era erfarenheter? För oss blir det verkligen ett tillskott för oss båda två!

    Skulle jag vilja testa på min man! Han tycker ju om när stoppar in många fingrar där! :)
  • Anonym (Fröken)

    Gör det! Vingar provat fler gånger och ska köpa en till med mindre stav för att kunna köra hårdare. Han älskar den. Så köp en mindre stav från början så kan man ju i annat fall jobba sig upp


    Anonym (D) skrev 2014-05-21 17:32:03 följande:
    Skulle jag vilja testa på min man! Han tycker ju om när stoppar in många fingrar där! :)

  • Jih

    Jag har just köpt en strap on med tre olika dildos. Ska bli underbart när min fru använder dessa på mig... Vi gillar detta skarpt.

  • JP70

    Jag har en lite speciell sådan relation med min ex-fru. Vi träffas då och då fortfarande och det är enbart hon som "sätter på". Alltid. Vi tänder båda extremt på hela grejen och båda kommer av det ofta. 

    /J

  • Anonym (Myssigt)

    Lyckly man :) var man hittar såna kvinnor som dig att förstå va man villha :) giller o testa .

  • Anonym (1 man)

    Åh vad härligt. Vilka ställningar använder ni?
    Många män skulle nog vilja bli påsatta av sina fruar men vågar inte prata och riskera relationen.

  • Anonym (RN)

    Wow härligt med där strapon med min sambo. Jag ligger på ryggen och tillägg kudde på rumpan så hon föra mig anal och knulla långsamt och lugnt och gärna använda med gildmedel. Ibland kan lyfta lite med ben känner lite mer skönt. Härligt se varandra när vi knulla. ????

  • Hårfagre

    Har blivit tagen en gång. En kvinna jag träffade på nätet som var nyfiken att prova. Hon kom hem till mig och vi klädde av oss. Vi började inte med det på en gång utan jag sög och slickade hennes bröst och förflyttade mitt ansikte så ned mellan hennes ben. Jag slickade ett tag men det gick inte så värst bra troligen pga att vi bägge var lite nervösa. Så iallafall satte hon sig upp och spände på sig straponen. Att se henne naken med detta påspänt var eggande och jag smetade på babyolja på 'penisen' och ställde mig sedan snabbt på alla fyra vid sängkanten. I förväg hade jag smort in mig själv med vaselin kan väl tilläggas. Hon tog det försiktigt till att börja med, lät 'ollonet' leka lite i öppningen och körde så in den bit för bit.

    Det gick hur bra som helst för henne att tränga in i mig till roten av dildon som var ca 16 cm lång. När hon nådde botten frågade hon mig hur det kändes. Jag kunde bara stöna som svar ;) så drog hon ut den en bit och så in igen, började jucka. Det var enormt skönt och jag låg och bara njöt. Så bad jag henne att öka farten och det gjorde hon. Hittills hade jag varit slak faktiskt, men av denna behandling blev jag stenhård ! Jag ställde mig upp och tog stöd med hjälp av armbågarna och började runka. Ville att det skulle ta så lång tid som möjligt men det var svårt haha. Jag sprutade ned täcket och lade mig på mage igen och lät henne ta mig ett litet tag till. Så drog hon sig ur och tja, det var det. Vi klädde så på oss rätt fort efter det och åt kvällsmat tillsammans. Vare sig hon eller jag hade gjort det här förut så det blev en ny upplevelse för oss bägge. Tyvärr träffades vi inte mer efter detta, men jag är definitivt positiv till att göra detta igen tillsammans med en ny partner :)

  • Anonym (tillskott)

    Vi har "bara" haft en till tjej vilket vi båda gillade och det blev bättre mellan oss och vi vill göra det igen men det är svårt att hitta nån seriös på olika sidor. .

  • Anonym (1 man)

    @Hårfagre:
    Hur upplevde kvinnan att stjärtknulla dig? Gillade hon att sätta på dig bakifrån? Väldigt nyfiken på hur kvinnor känner inför att tränga in i mannen och vilken ställning de då föredrar.

  • HeBi

    Köpte en Share och blev förvånad över hur snabbt min fru tog tag i situationen och ville knulla mig. Vi hade talat om det innan men ändå... Vi blev stenkåta båda två och det var en här lig känsla att bli knullad i baken. Först red jag henne sedan tog hon mig bakifrån. I spegeln såg jag hennes kåta rörelser. Sen låg jag på rygg och sprutade upp på hennes bröst. Sedan slickade jag henne till orgasm tillsammans med vår lilla Lelo. Fan vad vidgick igång på den grejen....

Svar på tråden Strapon med sin man