• CattiM

    Gravid i v 5, men inga symtom

    Är gravid i v 5, plussade förra veckan. Känner mig smått orolig. Fick ömma bröstvårtor för någon dag sen och i söndags fick jag ömma bröst och kände att det blivit lite större, fylligare. Nu är mina bröstvårtor inte ömma och jag tycker brösten liksom sjunkit ihop....
    Är jag bara löjlig eller är det ett missfall på g?
    Kan symtom komma och gå? Borde inte mina bröst förbli ömma? Känner knappt någon molvärk heller. Någon som kan hjälpa mig?


  • Svar på tråden Gravid i v 5, men inga symtom
  • smaajlet

    Mina bröst är inte heller ömma längre, jag är också i v 5, däremot har jag andra symtom. När jag bar på sonen så hade jag inga symtom överhuvudtaget och jag förstår din oro. Är också otrolig för missfall, men tänk att alla är olika. De flesta har inga symtom alls...

  • Malla1

    Man ska inte gå på vilka symtom man har eller inte har. Kroppen reagerar olika hos alla. Jag tex har börjat få ömma bröst nu och ja gick precis in i v.19.

  • CattiM

    Tack för svar!

    Om jag inte ens hade börjat få ömma bröst hade jag nog inte tänkt på det. Men de blev jättelång och större över en natt och nu har det klingat av. Det är det som oroar mig...

  • Erizajo

    Jag har inte haft nåt symptom förrän v 7-8 då illamåendet brukar slå till... Tre friska barn har jag fått, aldrig haft mf heller.

Svar på tråden Gravid i v 5, men inga symtom