• Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Final Fantasy Pop Quiz! Del 2
  • Aniiee
    athanatos skrev 2014-05-25 01:27:23 följande:
    Gick sämre, men det handlade ju bara om de nya spelen. Dom kan jag inget om :(
    Aw Obestämd Fast "nya" vet jag inte om alla är längre Tungan ute
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee
    athanatos skrev 2014-05-25 01:52:01 följande:
    Alla senare än sju är nytt.
    Då har vi olika definitioner av "nytt". "Nytt för mig kom ut förra året eller så =P Senast.
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee
    athanatos skrev 2014-05-25 02:01:01 följande:
    Det var ju fram till 8 som spelen var bra :)
    De senare spelen var också bra. Inte lika bra, men fortfarande bra.
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee

    Puff?


    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee
    Texasthecat skrev 2014-06-02 04:56:41 följande:
    5 av 8 på denna
    Bravo!
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Celes
    athanatos skrev 2014-05-25 01:52:01 följande:

    Alla senare än sju är nytt.


  • Serah

    6/8 här. Bleh! Två fel denna quiz också >.< men jag har ku inte riktigt spelat XII så mycket (en av frågorna jag kuggade på)

  • Aniiee
    Serah skrev 2014-07-08 17:02:49 följande:

    6/8 här. Bleh! Två fel denna quiz också >.< men jag har ku inte riktigt spelat XII så mycket (en av frågorna jag kuggade på)


    Solig
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee
    Så svårt är det inte skrev 2014-07-21 02:34:13 följande:

    5/7 på Quiz 1
    7/8 på Quiz 2

    får väll duga :D, första försöket


    Tycker jag Solig
    Death is this brilliant slide, this high, fine music felt as pure vibration, this plunging float in wind and silence
  • Aniiee
    Så svårt är det inte skrev 2014-07-21 03:05:38 följande:
    Fan är du fröken Multitask eller? du är ju i trådar överallt :p
    Lite så kanske =P
    Death is this brilliant slide, this high, fine music felt as pure vibration, this plunging float in wind and silence
Svar på tråden Final Fantasy Pop Quiz! Del 2