• Palle188

    Pappa lag på lol?

    Hej alla!

    Är en kille på 28 år som är snart 3 barns pappa, barnen är snart 2, 6 och tredje är beräknat i september.
    Har inte så mycket fritid men kvällarna brukar man kunna klämma in 1-3 games league of legends eller nåt annat spel. 

    Skulle gärna vilja ha ett ranked lag med helst andra som sitter i samma sits som förstår om man måste dra mitt i gamet någon gång eller så.. för det förstår inte alla om dem inte har småbarn att ibland blir det kris.

    Dock händer det inte ofta.. kanske 1-2 per 2 veckor kanske.

    Vill inte spela med någon som är uber seriös utan spelar för att det är skoj, skulle man gå upp i rank är det också kul.

    Är för tillfället bronze 5, längsta ranken i solo queu pågrund av missöde i kvalifikations rundorna.. annars på mitt gamla acc som jag inte har kvar var jag guld.

    Spelar på Eu west Servern, spelar mest jungler, top och mid men kan köra det mesta.

    Är någon intresserad får ni gärna skriva med vad ni heter på euw, vad ni brukar spela och varför ni är intresserade av detta så jag vet era intentioner. 

    Och snälla inga troll, inga oseriösa svar.. ja jag är 28 och spelar spel fortfarande, precis som många spelar fotboll eller gör annat när de var små som fortsätter med det när dem blir äldre. Intressen ändras inte alltid. 

    Detta är mitt sätt att varva ner efter en lång dag så låt bli att kommentera om ni ska skriva något om detta.

    Med Vänliga Hälsningar.
    P

Svar på tråden Pappa lag på lol?