• K Y S S

    om hon är oskuld, vilka ställningar kan man köra på första träffen i bil

    låt oss säga att kvinnan är oskuld.
    vilka ställningar kan man använda sig av vid första träffen om sexet ska ske i en bil?
    är analsex bakifrån för avancerat?

  • Svar på tråden om hon är oskuld, vilka ställningar kan man köra på första träffen i bil
  • Anonym (råkurr)

    jag kan känna att det kan vara lite på gränsen. kanske hon nöjer sig med att bli påsatt mer ortodoxt rida i framsätet tex så får ni hitta på lite annat nästa gång Tungan ute

  • K Y S S
    Anonym (råkurr) skrev 2014-05-29 22:49:30 följande:
    jag kan känna att det kan vara lite på gränsen. kanske hon nöjer sig med att bli påsatt mer ortodoxt rida i framsätet tex så får ni hitta på lite annat nästa gång Tungan ute

    då hon e väldigt petit o späd samt oerfaren så blir nog ridning för avancerat.
    vad jag tror i alla fall om min späda donna
  • Anonym (utrymme)

    När jag blev av med oskulden körde vi missionären. Fast det kan ju bli lite krångligt i en bil kanske. Att rida kanske skulle funka, eller doggy i baksätet om det finns tillräckligt med utrymme.

  • Anonym (utrymme)

    Missionären kan säkert funka iofs, på något sätt, även om utrymmet är begränsat.

  • 20140522

    Antingen gungsällning, byggställning eller tandställning skulle jag köra på

  • Anonym (...)
    20140522 skrev 2014-05-29 22:55:44 följande:
    Antingen gungsällning, byggställning eller tandställning skulle jag köra på

  • Anonym (...)

    Ts, om det var första gången du hade sex - skulle du vilja bli tagen i röven i baksätet på en bil?

  • K Y S S
    Anonym (...) skrev 2014-05-29 23:02:29 följande:
    Ts, om det var första gången du hade sex - skulle du vilja bli tagen i röven i baksätet på en bil?

    nu e ja inte kvinna som fortfarande bor hos föräldrarna. samt vill inte göra henne gravid då de skulle bli bekymmersamt ifall det kom ut
  • Anonym (anonym)

    Du kan väl använda din egen säng när dina föräldrar är på bingo eller hos grannen och grillar, tjejer vill inte förlora oskulden i bil utan på ett mer bekvämt ställe och dessutom om det blöder så blir det jobbigt att tvätta sätet.

  • Anonym (utrymme)
    Anonym (anonym) skrev 2014-05-29 23:25:12 följande:
    Du kan väl använda din egen säng när dina föräldrar är på bingo eller hos grannen och grillar, tjejer vill inte förlora oskulden i bil utan på ett mer bekvämt ställe och dessutom om det blöder så blir det jobbigt att tvätta sätet.
    Håller med! Sängen is the shit! Skål
Svar på tråden om hon är oskuld, vilka ställningar kan man köra på första träffen i bil