• Svar på tråden Don't be no silent warrior! Jah Jah children
  • youarefools

    Jag tycker endast att den där bilden visar på hur mycket fördomar människor i allmänhet har. Det där är vad någon som hade druckit alkohol hade sagt. Någon som har rökt får absolut inte problem med att utrycka sig...

    [quote=73368851][quote-nick]filleluren skrev 2014-06-03 17:16:49 följande:[/quote-nick][/quote]

  • filleluren
    youarefools skrev 2014-06-03 21:06:15 följande:
    Jag tycker endast att den där bilden visar på hur mycket fördomar människor i allmänhet har. Det där är vad någon som hade druckit alkohol hade sagt. Någon som har rökt får absolut inte problem med att utrycka sig...

    [quote=73368851][quote-nick]filleluren skrev 2014-06-03 17:16:49 följande:[/quote-nick][/quote]



  • youarefools
    filleluren skrev 2014-07-05 10:03:29 följande:

     


    Det ä synd att de flesta har så mycket fördomar om något som faktiskt inte har några biverkningar utan botar alla sjukdomar...

    Jag äter inte pizza eller dricker alkohol/äter godis etc. Men jag älskar Marijuana.. 

    Ifall om du vill ha korrekt information om Marijuana ifrån i år, är det bara att följa denna länken. (Forskare över hela världen bevisar att man inte alls drabbas av det samhällena tidigare påstått att du gör då du röker weed)...

    http://godhelpjamaica.blogspot.com/2014/07/420-marijuana-documentary-cannabis.html
  • youarefools
    Velouria skrev 2014-07-20 22:01:11 följande:

    Ya man!


    tr8888 uzimi
  • athanatos
    youarefools skrev 2014-07-20 22:21:53 följande:
    Pride är något som jag helt avstår från att känna, det är smutsigt och fel.

    Folk som har bekräftelsebehov behöver kanske en sådan festival, men jag spenderar min tid med att göra det som är positivt för jorden och föder liv.

    Att föda barn är att döda...

    Ska du gå?
    Jag kanske går ja, jag hatar inte bögar :)
  • Coccolina
    youarefools skrev 2014-07-20 22:21:53 följande:
    Pride är något som jag helt avstår från att känna, det är smutsigt och fel.

    Folk som har bekräftelsebehov behöver kanske en sådan festival, men jag spenderar min tid med att göra det som är positivt för jorden och föder liv.

    Att föda barn är att döda...

    Ska du gå?
    Att föda barn är att döda?? ööööh Jo men så att..... hmmm..... Tänkte du igenom det där ordentligt??
    youarefools skrev 2014-07-20 21:50:50 följande:
    Det ä synd att de flesta har så mycket fördomar om något som faktiskt inte har några biverkningar utan botar alla sjukdomar...

    Jag äter inte pizza eller dricker alkohol/äter godis etc. Men jag älskar Marijuana.. 

    Ifall om du vill ha korrekt information om Marijuana ifrån i år, är det bara att följa denna länken. (Forskare över hela världen bevisar att man inte alls drabbas av det samhällena tidigare påstått att du gör då du röker weed)...

    http://godhelpjamaica.blogspot.com/2014/07/420-marijuana-documentary-cannabis.html
    Botar alla sjukdomar  :-O Men shit... alltså va du skojar?!?! Är du verkligen så naiv?? 
    youarefools skrev 2014-06-03 21:06:15 följande:

    Jag tycker endast att den där bilden visar på hur mycket fördomar människor i allmänhet har. Det där är vad någon som hade druckit alkohol hade sagt. Någon som har rökt får absolut inte problem med att utrycka sig...

    [quote=73368851][quote-nick]filleluren skrev 2014-06-03 17:16:49 följande:[/quote-nick][/quote]


    Åh jo det får de allt Vet inte hur många gånger man suttit med rökta kompisar som varit totalt borta när det gäller kommunikation. Men, lite som du med din blogg och dina trådar här, så tror de alltid att de är vettiga, rediga, klara och säger sånt som går att fatta... Bara för att de tror det betyder det inte att så är fallet... Ja ja... hmm har själv rökt några gånger, och inte fan botade det alla sjukdomar, eller gjorde mig mer redig och skärpt... Jag vet själv hur jäkla borta man faktiskt kan bli av det hela....

    Wake up wake up the reality is there... Utan rökat så kanske världen är skrämmande men den blir vackrare när du faktiskt lever i den och inte i en dimma!!
    I'm not crazy... My reality is just diffrent than yours....
Svar på tråden Don't be no silent warrior! Jah Jah children