• Anonym (förbryllade)

    modell större, allvarligt hur gör man???

    Vet att nätet är översvämmat med trådar om stora organ, förmodligen blir väl även den här tråden ett skämt tyvärr. Men jag undrar på riktigt hur man faktiskt gör när man ligger med en kille med riktigt stor kuk? Har nämligen, döm om min förvåning, råkat på en sån nu och förutom att jag inte trodde att det ens fanns såna bjässar så kom ju problemen i sängen som på posten. Ska vi alltid liksom anpassa oss efter hans storlek? Köra försiktigt och bara i vissa ställningar? Aldrig med hela utan max med typ halva? Jag fattar inte riktigt hur det liksom ska gå till att få in mer av honom eller köra hårdare!

  • Svar på tråden modell större, allvarligt hur gör man???
  • Anonym (förbryllade)
    Mamori skrev 2014-06-03 19:23:18 följande:
    Har han bara riktigt lång eller även stor omkrets?

    Bägge! Som sagt en helt annan storlek än allt jag tidigare sett och provat...
  • Anonym (Kingen)

    Ja, du har nog tyvärr rätt. Den här tråden kan nog inte bli ett större skämt än vad den redan är.

  • Anonym (varit där)

    Jag hade det problemet i ett tidigare förhållande. Finns inte så mycket att göra annat än glidmedel och försiktighet. Det gick aldrig att köra spontant och hårt som det går med någon som har mer normal storlek, dessutom kunde han ju inte få in hela.

  • Anonym (Take it slow)
    Anonym (förbryllade) skrev 2014-06-03 19:21:55 följande:
    Vet att nätet är översvämmat med trådar om stora organ, förmodligen blir väl även den här tråden ett skämt tyvärr. Men jag undrar på riktigt hur man faktiskt gör när man ligger med en kille med riktigt stor kuk? Har nämligen, döm om min förvåning, råkat på en sån nu och förutom att jag inte trodde att det ens fanns såna bjässar så kom ju problemen i sängen som på posten. Ska vi alltid liksom anpassa oss efter hans storlek? Köra försiktigt och bara i vissa ställningar? Aldrig med hela utan max med typ halva? Jag fattar inte riktigt hur det liksom ska gå till att få in mer av honom eller köra hårdare!



    Asså vad pratar vi typ för storlek ?? Sen är ju frågan vad är storleken till kropp på dej sj ?? Du kanske inte är byggd för lite större organ ??

    Jag brukar ta ett väldigt långt förspel sen ta det väldigt försiktigt i början oftast missionären till en början .
  • Anonym (123)

    Har själv haft lite problem med detta i ett tidigare förhållande med en kort partner. Gissar att resten av kroppen var proportionerlig.
    Jag är inte extremt lång men tillräckligt för att det skulle göra ont om jag inte var försiktig med henne.
    Jag kände det lite som ett handikapp i det läget och det slutade med att vi körde ställningar som inte stötte så djupt. Har inga bättre tips än så. Eller så får man knulla försiktigt.

  • Anonym (förbryllade)
    Anonym (varit där) skrev 2014-06-03 19:45:52 följande:

    Jag hade det problemet i ett tidigare förhållande. Finns inte så mycket att göra annat än glidmedel och försiktighet. Det gick aldrig att köra spontant och hårt som det går med någon som har mer normal storlek, dessutom kunde han ju inte få in hela.


    Men man måsta väl vänja sig lite efter ett tag?!
  • Anonym (Take it slow)
    Anonym (förbryllade) skrev 2014-06-04 14:19:05 följande:
    Men man måsta väl vänja sig lite efter ett tag?!



    Klart du kommer vänja dej bättre med tiden . Men försiktigt kommer det nog alltid få bli om han är över 20 cm lång .

    Man hittar sina ställningar som passar båda parter ;)
  • Anonym (förbryllade)
    Anonym (Take it slow) skrev 2014-06-04 20:06:10 följande:



    Klart du kommer vänja dej bättre med tiden . Men försiktigt kommer det nog alltid få bli om han är över 20 cm lång .
    Man hittar sina ställningar som passar båda parter ;)

    inte mätt honom direkt.... :)
  • Anonym (H)

    När du blir äldre och mer slapp kommer du nog att uppskatta att den är grov. Men det är klart, det kan bli problem om ni vill ha analsex.

Svar på tråden modell större, allvarligt hur gör man???