• Anonym (Kille.)

    Hon dansade i sin fis

    Idag när min tjej och och jag var hemma hos mig lyssnade vi på musik, drack vin. Hon ställde sig upp o dansade lite sådär på skoj. Jag går ut ur rummet för att hämta en sak, men när jag kommer tillbaka så känner jag att det luktar fis. Och hon stod fortfarande och dansade....hon dansade i sin fis. Ingen av oss sa nått.

    Varför fes hon utan att tänka att det kanske luktar? Varför väntade hon inte tills hon gick hem? Varför öppnade hon inte fönster. Asså vi har inte varit ihop länge så jg förväntade ju mig att hon skulle va lite fräschare.

  • Svar på tråden Hon dansade i sin fis
  • Anonym (Kille.)
    Korpen skrev 2014-06-05 15:03:02 följande:
    Men lägg av!!

    Fiser aldrig du??



    Inte framför folk
  • Långbenopluto
    Anonym (Kille.) skrev 2014-06-05 15:03:53 följande:


    Inte framför folk

    Oj... men vad härligt att din flickvän är så avslappnad med nåt så naturligt. Mer Power till henne!
  • Vickan I

    Hahaha antagligen slapp den ut av misstag. Hon tog en chansning och dansade vidare och hoppades att du inte skulle märka ngt. Det roligaste är att du skapar en tråd om det på fl oavsett om det är sant eller ej .

  • Meebo
    Korpen skrev 2014-06-05 15:06:16 följande:

    Oj... men vad härligt att din flickvän är så avslappnad med nåt så naturligt. Mer Power till henne!
  • Julia1245

    Det enda som är bättre än att dansa i sin fis är att ha bra sällskap när man dansar i sin fis.

  • Anonym (fisen)

    Min pojkvän bor i min fis nu när jag är gravid, det är ingen hejd på dem. Fis-power!!

  • tvåtilltre
    Anonym (fisen) skrev 2014-06-05 17:12:38 följande:
    Min pojkvän bor i min fis nu när jag är gravid, det är ingen hejd på dem. Fis-power!!
    Hahaha älskade ditt inlägg :p. 

    Jag fiser bland folk, ibland när det liksom måste fisas eller av misstag. Ofta luktar  dom inte mumsfillibabba heller. Ibland skyller jag på killen. HAHA. Dock gillar jag inte såna som verkligen släpper brakskitar bara för att visa att dom kan göra som dom vill. Tycker det är ofräscht. 

    Bruden väntade ju tills du hade gått. Fan, hon är en människa, ibland fiser vi. Människor. 
Svar på tråden Hon dansade i sin fis