• Äldre 5 Jun 21:38
    7104 visningar
    24 svar
    24
    7104

    Min son är ful

    Hej!

    Jag har ett stort problem när det gäller min son, han tog studenten förra året och har inte gjort något med sitt liv, han bara spelar TV-Spel och håller sig för sig själv, jag har alltid hoppats på att han skulle bli bättre men själv ser jag inte vad han nånsin kan få för framtid med tanke på hur ful han är, hur ska han någonsin skaffa en livspartner, få ett jobb eller något man behöver för att överleva i världen? Har försökt övertala honom att kanske uppsöka en psykolog eller liknande men han säger alltid att det inte är några problem men som förälder känner jag mig väldigt orolig för hans framtid och bristande utseende, tror helt enkelt inte att han kommer kunna leva ett normalt liv, vet inte vad jag ska göra, snälla hjälp!!

  • Svar på tråden Min son är ful
  • Scoops
    Äldre 5 Jun 21:40
    #1

    Det finns fula tjejjer också.

    Han kanske bara är en ankunge som snart blommar till en svan? {#emotions_dlg.flower}

  • Äldre 5 Jun 21:45
    #2

    Kanske är Du som behöver uppsöka psykolog? Stackars kille som har en mamma som säger att han är ful...

  • Äldre 5 Jun 21:47
    #3
    bf2014 skrev 2014-06-05 21:45:25 följande:
    Kanske är Du som behöver uppsöka psykolog? Stackars kille som har en mamma som säger att han är ful...
    Jag skulle ALDRIG ljuga för mitt barn, har alltid sagt till honom att vara ärlig och jag har alltid varit ärlig mot honom tillbaka, ÄRLIGHET VARAR ALLTID LÄNGST!
  • Äldre 5 Jun 21:52
    #4
    Orolig Mamma02 skrev 2014-06-05 21:47:17 följande:
    Jag skulle ALDRIG ljuga för mitt barn, har alltid sagt till honom att vara ärlig och jag har alltid varit ärlig mot honom tillbaka, ÄRLIGHET VARAR ALLTID LÄNGST!
    Oj jag läste halva meningen och trodde du skulle avsluta med "Jag skulle ALDRIG kalla mitt barn fult" 

    Har man inget snällt att säga så säger man inget alls. Har inte din mamma uppfostrat dig?
  • omjagh­inner
    Äldre 5 Jun 21:56
    #5
    PassionE skrev 2014-06-05 21:52:50 följande:
    Oj jag läste halva meningen och trodde du skulle avsluta med "Jag skulle ALDRIG kalla mitt barn fult" 

    Har man inget snällt att säga så säger man inget alls. Har inte din mamma uppfostrat dig?
    Du vet ju iof inte HUR ful hennes son är.
  • Äldre 5 Jun 21:59
    #6
    PassionE skrev 2014-06-05 21:52:50 följande:
    Oj jag läste halva meningen och trodde du skulle avsluta med "Jag skulle ALDRIG kalla mitt barn fult" 

    Har man inget snällt att säga så säger man inget alls. Har inte din mamma uppfostrat dig?
    Tycker min son har rätt att andra ser ner på honom på grund av sitt utseende, varför inge massa falskt hopp??
  • Äldre 5 Jun 22:00
    #7

    Förstår verkligen inte hur jag kunnat avla det här barnet, finns i princip ingenting som ser bra ut på honom, vet inte vad jag ska ta mig till

  • Orcha
    Äldre 5 Jun 22:07
    #8

    Trollis. Och en fjantis. Som engagerar folk i att tro på detta. Orka liksom.


    Allt har en mening och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.
  • Äldre 5 Jun 22:08
    #9

    Hörrö, det är inte fredag förrän imorgon! Skål

  • Äldre 5 Jun 22:15
    #10

    Suck kan du inte bättre harkeltrollhosttrollharkel!!

Svar på tråden Min son är ful