• Sara1527

    Var de ett missfall?

    Ska försöka dra historien kort..


    Jag har haft oräkneliga samlag som varit oskyddade, bokade tid på um för två månader sedan och fick göra gravtest (detta var då tre veckor efter att jag börjat ha oskyddat sex) och testet visade negativt, men eftersom att de kan vara svårt att se så tidigt på gravtest så bokade hon om en ny tid tre veckor senare (hade även haft oskyddat sex under hela den här tiden). 


    De enda tecknen jag hade var att jag var otroligt yr och lätt illamående, lättare åksjuk än vanligt osv. Rätt som de var en natt så fick jag blödningar, ganska mycket men de varade bara i en dag. Kan detta då ha varit ett missfall? Som jag räknade ut de, den kvällen, hade jag isåfall varit någonstans i v 4-5 kanske. Kan tillägga att jag har regelbunden mens och de var 1,5 v kvar tills jag skulle få mens. 


    Även ett fall då jag var i 15års åldern, stod i duschen och hörde världens duns i badkaret och då var de en stor blodklump men jag hann aldrig undersöka de då den åkte direkt ner i avloppet (hade då bara ett stort hål som avlopp, inget "galler" eller så emellan). Hade då också haft oskyddat samlag, kan de oxå ha varit ett missfall?


     


    Jag är 159cm o väger 35kg, så jag förstår att min kropp inte klarar av att bära något barn just nu. Men tankarna ifrån senaste blödningen sitter kvar inom mig hela tiden och gnager.. De är inget jag någonsin har kollat upp heller och nu är de väll antagligen för sent (skedde för tre veckor sedan snart)

Svar på tråden Var de ett missfall?