• Anonym (Kaffedraken)

    Vi som väntar barn med leverans i februari 2015!

    Hej!

    Mitt plus var tydligt igår och enligt beräkningar kommer junior den 10 februari!! Ett efterlängtat plus och nu hoppas vi det går vägen 

    Detta är min andra graviditet efter ett MF 14 mars i v.12 och jag vill gärna ha något ställe där vi delar symptom, önskan samt oro.

    Jag har än så länge ett svagt illamående, är tröttare än, ont i höftbenen (ligger kvar sen förra grav), värk i tjejmagen och framförallt: Halsbränna!

    Har ni fått plus och hur mår ni?

  • Svar på tråden Vi som väntar barn med leverans i februari 2015!
  • Anonym (Kaffedraken)

    Plussade i måndags, har beräknad bf den 8e februari???? har ömma bröst, ont i mensmagen, men sen inte så mycket mer faktist, ÄN iaf;) Har en son sedan innan på 4,5 år:) och ett missfall i vecka 9 för 3 år sen, är ganska orolig jag med men försöker inte låta det gå ut över glädjen.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag plussade i onsdags, bf 4 februari, men det lär väl ändras gissar jag :) Så glad!! Har en dotter på 3 år och hade ett missfall för några månader sedan, så nu hoppas jag att det går vägen! Blir väldigt trött emellanåt och har tappat kaffesuget, precis som de andra gångerna, men i övrigt märker jag inte av graviditeten så mycket. Ser fram emot att följas åt till februari :)

  • Anonym (Kaffedraken)

    Hej! Jag hänkar gärna på er här! Fick missfall i mars/april. Skulle haft i oktober.

    Men är på nytt gravid nu!! Jag hoppas att det går hela vägen nu! Är själv född i februari så de känns väldigt bra om bebben vill komma då :D glad för allas skull här inne! en lycka :) <3

  • Anonym (Kaffedraken)
    snoobb skrev 2014-06-09 00:25:14 följande:
    Hej! Jag hänkar gärna på er här! Fick missfall i mars/april. Skulle haft i oktober.

    Men är på nytt gravid nu!! Jag hoppas att det går hela vägen nu! Är själv född i februari så de känns väldigt bra om bebben vill komma då :D glad för allas skull här inne! en lycka :) <3
    Ja visst vore det festligt att fylla år i samma månad, jag är också februaribarn! Dessutom fyller både min man och dotter år i april så det vore ju kul om jag och plusset fick dela :)
  • Anonym (Kaffedraken)
    snoobb skrev 2014-06-09 00:25:14 följande:
    Hej! Jag hänkar gärna på er här! Fick missfall i mars/april. Skulle haft i oktober.

    Men är på nytt gravid nu!! Jag hoppas att det går hela vägen nu! Är själv född i februari så de känns väldigt bra om bebben vill komma då :D glad för allas skull här inne! en lycka :) <3
    Samma som mig, född i feb och mf i mars! Skulle haft i oktober 

    Välkomna allihopa och grattis! Kyss
  • Anonym (Kaffedraken)

    Hej alla! Plussade igår & väntar BF 17 februari. Fyller själv år i februari & gubben i Mars så blir något mellanting där :) Misstänkte förra veckan att jag var gravid då jag vaknade med kramp i benet , hah. Annars har jag inte haft andra symptom. &:e försöket för oss så vi är superglada!! Första barnet 😃 Grattis till alla oss!

  • Anonym (Kaffedraken)

    Grattis till er alla! Jag hänger också gärna på. Har gjort två positiva gravtest idag men vet inte exakt när BF är då jag inte hade koll på min ägglossning, men gissningsvis 15 februari. Jag har hittills bara haft en väldigt svullen mage och haft mensvärk, eventuellt lite halsbränna också. Å så mysigt att vara gravid! Jg är fortfarande i någon form av chock blandat med glädjerus!

  • Anonym (Kaffedraken)

    Va roligt att vi redan blivit några stycken:) måste bara fråga, är ni hungriga/sugna på mat mer nu än innan graviditeten. Jag är precis tokig, alltid sugen gärna på sötsaker, äter nästan aldrig sött annars, misstänker att det är för att jag i samband med mitt pluss slutade röka och snusa helt tvärt. Försöker hejda mej och äta så nyttigt som möjligt och försöka träna på som innan men en trötthetsperiod börjar smyga sej på så de börjar bli trögare att ta sej ut i löparspåret eller till gymmet. Plus att man jobbar. Hur gamla är ni föresten? :)

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag har inte känt någon större skillnad gällande mat- eller sötsug, men det är nog bara en tidsfråga :) Jag är 29 år och har sedan tidigare tvillingtjejer födda i maj 2011. Tror det kommer att bli jättebra med ett småsyskon i februari gällande åldersskillnad och så...

  • Anonym (Kaffedraken)

    Okej tror det mesta beror på att nikotinet fattas numera, hoppas det blir bättre snart:) som sagt jag har en son på 4,5år från ett tidigare förhållande han bor hos mej på halvtid (varannan vecka). Så detta blir mitt och min sambos först gemensamma barn:) jag är 24år.

Svar på tråden Vi som väntar barn med leverans i februari 2015!