• Anonym (shithappens)

    Bajsade på mig under ett marathon, fråga vad ni vill

    Ni kanske minns mannen som bajsade ner sig fullständigt under Göteborgsvarvet?

    Det är INTE jag.

    Men jag har också gjort i byxorna under ett marathon. Och jag är inte ensam om det.

    Fråga vad ni vill - inget är för äckligt!


  • Svar på tråden Bajsade på mig under ett marathon, fråga vad ni vill
  • Anonym (shithappens)
    Korpen skrev 2014-06-09 10:02:02 följande:
    Men sluta med dina bajstrådar nu.... det börjar bli tjatigt!
    Haha, du måste förväxla mig med någon annan.
  • Anonym (tjej)

    Varför slutade du inte springa bara och gick på toa?
    Märkte någon det?
    Vad sade folk?
    Hur länge sedan var det?
    Hade du någon partner då och vad sade denne?
    Hur tog du dig hem från maratonet?

  • Anonym (shithappens)
    Anonym (tjej) skrev 2014-06-09 12:53:33 följande:
    Varför slutade du inte springa bara och gick på toa?
    Märkte någon det?
    Vad sade folk?
    Hur länge sedan var det?
    Hade du någon partner då och vad sade denne?
    Hur tog du dig hem från maratonet?
    Av två anledningar. Dels är jag väldigt duktig på att springa och ville ha en så bra tid som möjligt, och dels är det fusk att gå på toa då man faktiskt sitter still i flera minuter och vilar sig. Visst, det var inte önskvärt att bajsa på sig, men jag valde faktiskt att försöka hålla mig istället för att uppsöka toalett (det står ju bajjamajor ganska frekvent utmed banan).

    Det lär folk ha gjort, ja. Visserligen såg jag inte alls ut som han på bilden (hade ingen diarré gudskelov) men det var ju förmodligen en ganska stor bula som syntes där bak.

    När jag sprang var det ingen som sade något, men när jag gick i mål kom det fram en funktionär och frågade om han kunde hjälpa mig, varpå jag artigt tackade nej. Annars var det mest blickar och folk som skrattade i smyg.

    Förra året.

    Min pojkvän mötte mig efter ett tag i målområdet och han tog det väldigt fint. Gjorde ingen stor affär av det utan drog upp just "Göteborgmannen" som bajsade på sig under betydligt värre och mer dramatiska förhållanden.

    Med bil.
  • Anonym (Peter)
    Anonym (shithappens) skrev 2014-06-09 13:24:49 följande:
    Av två anledningar. Dels är jag väldigt duktig på att springa och ville ha en så bra tid som möjligt, och dels är det fusk att gå på toa då man faktiskt sitter still i flera minuter och vilar sig. Visst, det var inte önskvärt att bajsa på sig, men jag valde faktiskt att försöka hålla mig istället för att uppsöka toalett (det står ju bajjamajor ganska frekvent utmed banan).

    Det lär folk ha gjort, ja. Visserligen såg jag inte alls ut som han på bilden (hade ingen diarré gudskelov) men det var ju förmodligen en ganska stor bula som syntes där bak.

    När jag sprang var det ingen som sade något, men när jag gick i mål kom det fram en funktionär och frågade om han kunde hjälpa mig, varpå jag artigt tackade nej. Annars var det mest blickar och folk som skrattade i smyg.

    Förra året.

    Min pojkvän mötte mig efter ett tag i målområdet och han tog det väldigt fint. Gjorde ingen stor affär av det utan drog upp just "Göteborgmannen" som bajsade på sig under betydligt värre och mer dramatiska förhållanden.

    Med bil.
    Nu gjorde du nog bort dig, har du verkligen sprungit ett maraton? Det är inte fusk att gå på toa, det är inte fusk att vila sig, man får faktiskt ta vilken tid man vill på sig att komma i mål.
  • Anonym (shithappens)
    Anonym (Peter) skrev 2014-06-09 13:36:40 följande:
    Nu gjorde du nog bort dig, har du verkligen sprungit ett maraton? Det är inte fusk att gå på toa, det är inte fusk att vila sig, man får faktiskt ta vilken tid man vill på sig att komma i mål.
    Fusk för MIG. Varför tror du de ställer ut dass längs banan om man inte får använda dem? Klart man får, men för mig är det fusk.

    Och som sagt, det är inte bara mig det hänt:

    www.xojane.com/it-happened-to-me/runners-diarrhea
  • Anonym (Peter)
    Anonym (shithappens) skrev 2014-06-09 13:39:41 följande:
    Fusk för MIG. Varför tror du de ställer ut dass längs banan om man inte får använda dem? Klart man får, men för mig är det fusk.

    Och som sagt, det är inte bara mig det hänt:

    www.xojane.com/it-happened-to-me/runners-diar...
    Det är inte fusk för dig eller någon annan. Alla har samma regler.

    Men visst, är man en bajs-nörd så är man......
  • Anonym (shithappens)
    Anonym (Peter) skrev 2014-06-09 13:46:50 följande:
    Det är inte fusk för dig eller någon annan. Alla har samma regler.

    Men visst, är man en bajs-nörd så är man......
    Men alla har sina egna mål och värderingar.

    Om du bara ska vara oförskämd så finns det andra trådar.
  • opiuy

    Hej.
    Gick det verkligen att springa och bajsa på sig samtidigt?
    Tvekade du inte inför det beslutet? För jag antar att det var ett beslut du tog eftersom du inte stannade vid någon "baja maja".
    Kände du ingen skam över att vara vuxen och bajsa på sig? Jag menar, du skriver att du hade en bula där bak och att folk såg och fnittrade. Antar att du hade tights på dig. Det borde ju synas då.
    Vill inte alls döma men har bara lite svårt att förstå.
    MVH

  • Anonym (Bullen)

    Men varför hade du inte dina blöjor på dig?

    Och det är inte fusk att gå på toa under loppet, det är tom att föredra. Det handlar ju inte bara om dig utan det är fräckt mot de andra deltagarna och publiken att skita på sig som ett jon. Det är en stötande och kränkande handling mot din omgivning.

    Killen på bilden ovan har ju förlorat även om han tekniskt sett vann. Och det får han leva med för evigt, tack vare internet. Han kommer nog aldrig få en dejt eller ett förhållande efter det.

    Att välja att hellre bajsa på sig än att missa några sekunder är inte friskt nånstans, inte under en sån publik som en mara. Killen ovan hade ju i alla fall diarré och det kan komma under en bråkdels sekun utan förvarning. Du hade ju en vanlig vurre som du antagligen krystat ut, man tycker ju att när den var halvvägs ute att du hade kunnat slinka in på toan och krysta ut resten.

    Maraton handlar om ära och det har du ingenting av. Du kommer för alltid vara "hon som sket på sig".

  • Anonym (Orkar)

    Går det att fortsätta springa efter en sådan händelse 

Svar på tråden Bajsade på mig under ett marathon, fråga vad ni vill