• Äldre 9 Jun 17:06
    2797 visningar
    1 svar
    1
    2797

    Spela V75 tillsammans och bli rik! :)

    Hej!

    Vill du spela V75 tillsammans med mig… och bli rik… kanske Flört

    Du behöver inte kunna något alls om hästar… du kanske bara vill ha lite extra spänning framför TVn på lördag eftermiddagen… eller kanske helt enkelt bara vill vara med om chansen att få lite extra pengar på kontot!

    Jag är idag medlem i V75-tillsammans bolag där jag inte själv är delaktig i att välja raderna men spelar även V75 själv och sätter ihop mina egna system. Problemet med att spela själv är att om man inte vill lägga ut alldeles för mycket pengar på spel så är det svårt att få ihop ett vettigt system som inte blir alltför chansartat (vilket innebär nästan aldrig vinst) eller alltför förutsägbart (vilket innebär lite pengar i vinst när man får in alla rätt). Det krävs helt enkelt ett lite större system för att ha större chans på det stora pengarna! Glad

    Därför tänkte jag kolla av intresset här om det finns några som är intresserade av att vara med?

    Det kommer alltså vara ett ”V75 tillsammans” bolag som hanteras via ATG, dvs vinstutbetalning och insatser hanteras inte av mig utan av ATG.

    Läs gärna mer om V75 tillsammans på:
    http://tillsammans.atg.se/om/v75tillsammans

    Det enda du behöver för att vara med är ett eget ATG-konto som du fixar gratis på ATGs hemsida.
    http://www.atg.se

    Tanken är att om man är med i bolaget så är man med och spelar varje vecka.
    Man kan köpa in sig med minst 1 andel och max 3 andelar.
    1 andel kostar 100 kr (varje vecka).
    Max antal medlemmar i bolaget kommer vara 15.

    Jag är inget spelproffs på något sätt men försöker hålla mig uppdaterad om vad som händer med hästarna SkrattandeSkicka ett privat meddelande till mig om du är intresserad! :)
  • Svar på tråden Spela V75 tillsammans och bli rik! :)
  • Äldre 10 Jul 19:47
    #1

    Här fanns det ju inte så många trav-intressserade! Gråter
    Eller är du kanske lite intresserad av hästar ändå? 
    Eller kanske lite intresserad av pengar?
    Messa nu mig och var med!!
    Tungan ute

Svar på tråden Spela V75 tillsammans och bli rik! :)