• Anonym (Lärlingen)

    Avsugning!

    Så här ligger det till... Jag känner mig jätte obekväm med att suga av min sambo (eller andra män för den delen) men jag tänder ändå på själva idéen.
    Jag vill kunna känna mig bekväm då jag vet att min sambo gillar att få sådan behandling (och det skulle även kunna underlätta lite när jag inte känner för att ha vaginalt sex).

    Jag är väll mest rädd för att det inte ska bli bra eller att jag använder tänderna för mycket... Så hur ska jag kunna bli bättre och känna mig bekväm i det? Det har blivit så att jag till och med inte längre orkar försöka för att jag känner mig dålig...
    Så ge mig era bästa tips på hur jag ska kunna bli en bra kuksugerska och även tända mer på det än bara teoretiskt!????

  • Svar på tråden Avsugning!
  • MissK70

    Bara slappna av, din man älskar det du gör...Försök Njuta av det... Känn att du är sexig, det du gör är du BRA...

    Tänk inte så mycket men Försök att pressa bak tänderna och mycket saliv så du glider bra...

    Men framför allt NJUT!! Kyss

  • panicorion

    Som föregående säger slappna av och var lyhörd, du märker ju rätt snabbt när han njuter :) att du vill brukar ofta ge en positiv respons. Svårt för mig som kvinna att ge råd då jag inte kan säga att jag är någon expert ( har dock en sambo som är hel nöjd) på detta område. Ta det bara lugnt och stilla och i din takt, satsa på att ha det som förspel för att lära känna dig själv så du senare kan ha det som Ett substitut. En dag i taget, träning och kommunikation är det som är mina råd :)

  • Anonym (sasazoo)

    Som ovan skrev slappna av! ha mkt saliv i munnen ( min sambo uppskattar om jag druckit kallt vatten innan) och försök inte använda tänderna alls, suger man länge så kan man ju få lite kramp i käkarna ;)

    lek med tungan runt ollonet det bruka uppskattas. Men va lyhörd på vad han gillar! Glöm inte pungen den kan du smeka med lätt beröring samtidigt som du suger av din sambo, min tokälskar det!!

  • MissK70
    Anonym (sasazoo) skrev 2014-06-11 13:35:09 följande:
    Som ovan skrev slappna av! ha mkt saliv i munnen ( min sambo uppskattar om jag druckit kallt vatten innan) och försök inte använda tänderna alls, suger man länge så kan man ju få lite kramp i käkarna ;)

    lek med tungan runt ollonet det bruka uppskattas. Men va lyhörd på vad han gillar! Glöm inte pungen den kan du smeka med lätt beröring samtidigt som du suger av din sambo, min tokälskar det!!
    Helt rätt glöm inte pungen, många kvinnor gör detta men män älskar pungsmek...
  • Chester Copperpot

    Träning, träning, träning....

    Men erfarenhet är att många kvinnor är förvånansvärt dåliga på avsugningar. Antingen för långsamt för att det ska kännas nåt, eller så drar dom i den för hårt och för mycket, eller så biter dom för mycket. Det enklaste är att låta killen reglera takten. Du kommer att märka när det funkar för honom. Själv gillar jag avsugningar som övergår i riktiga munknull. Avsugningar kräver takt och skicklighet som många kvinnor saknar. Men övning ger färdighet.... ;)

  • Maltemånsson
    MissK70 skrev 2014-06-11 13:39:03 följande:
    Helt rätt glöm inte pungen, många kvinnor gör detta men män älskar pungsmek...

    Och när du ändå leker med pungen så kan dina fingrar cirkulera runt anus, du lär märka om han gillart eller ej. Ta hjälp av händerna runt skaftet också då och då. Blir oftast bäst om man varierar lite och inte gör samma sak i 10 minuter tycker jag. Du kan slicka och suga på ollonet. Vissa är känsliga på ollonet, andra känner inte så mycket där. Under tiden fråga honom vad som känns bra. Njut. Fråga. Och gört igen. Lycka till
  • MissK70
    Maltemånsson skrev 2014-06-11 13:45:34 följande:

    Och när du ändå leker med pungen så kan dina fingrar cirkulera runt anus, du lär märka om han gillart eller ej. Ta hjälp av händerna runt skaftet också då och då. Blir oftast bäst om man varierar lite och inte gör samma sak i 10 minuter tycker jag. Du kan slicka och suga på ollonet. Vissa är känsliga på ollonet, andra känner inte så mycket där. Under tiden fråga honom vad som känns bra. Njut. Fråga. Och gört igen. Lycka till
    Absolut, att händerna hjälper till är ett måste, ollonet får sin beröring, skaftet, tungan ska röra sig, ta för sig... håll blicken med mannen, smeka sig själv är också bra...

    hihi inte jag som behövde ett Lycka till Flört
  • Maltemånsson
    MissK70 skrev 2014-06-11 13:48:57 följande:
    Absolut, att händerna hjälper till är ett måste, ollonet får sin beröring, skaftet, tungan ska röra sig, ta för sig... håll blicken med mannen, smeka sig själv är också bra... hihi inte jag som behövde ett Lycka till

    Nej det behöver du nog inte ;) var menat till TS. Fyllde bara på ditt pungmeddelande. Undrar egentligen vad som är svårast. Att grnomföra den perfekta avsugningen eller den perfekt (av...what??)-slickningen? Ja jag vet att alla är olika, men jag menar mer teoretiskt nu??
  • MissK70
    Maltemånsson skrev 2014-06-11 13:58:13 följande:

    Nej det behöver du nog inte ;) var menat till TS. Fyllde bara på ditt pungmeddelande. Undrar egentligen vad som är svårast. Att grnomföra den perfekta avsugningen eller den perfekt (av...what??)-slickningen? Ja jag vet att alla är olika, men jag menar mer teoretiskt nu??
    aha.. du mena så Kyss
  • Anonym (Lärlingen)

    Finns det någon man som kan ge tips på hur de gillar att få en avsugning?

Svar på tråden Avsugning!