• Amy1983

    Någon som känner till Mattias Brännström?

    Någon som vet något om denna kille och hans företag? Funderar på att importera bil från USA via honom men skulle vilja höra lite vad det är för någon först. Det är ju mycket pengar det handlar om...


  • Svar på tråden Någon som känner till Mattias Brännström?
  • Rabarbapuppa
    skärp er skrev 2015-03-01 14:03:04 följande:

    Ofta att du är den riktiga mattias..


    Well, Shipping Cars R US som herr Brännström enligt uppgift jobbar med är lokaliserat i Miami, Florida.

    Telefonnumret är +1 för USA och area code (786) för Miami, så...det finns ju en rimlig chans.

    /Puppa 
  • skärp er
    Rabarbapuppa skrev 2015-03-02 08:36:47 följande:

    Well, Shipping Cars R US som herr Brännström enligt uppgift jobbar med är lokaliserat i Miami, Florida.

    Telefonnumret är +1 för USA och area code (786) för Miami, så...det finns ju en rimlig chans.

    /Puppa 


    Någon som har pratat med honom nu?
  • andersErik

    Lita inte på denne man, han säljer bilar som är skadade.
    själv fick jag en bil som varit med i stormen Sandy, hela bilen var vattenskadad.
    Han ljög om var bilen kom i från samt att han kunde sälja den billigt pga att han hade egen transport firma.

  • Micksann
    skärp er skrev 2015-03-01 14:03:04 följande:

    Ofta att du är den riktiga mattias..


    MattiasB skrev 2015-03-01 02:26:23 följande:

    Hej, jag skulle vilja komma I kontakt med Er som pastar sej blivit lurade av mej, +17864195299 Mattias



    Hej Mattias Brännström!
    Så bra att du hör av dig här, numret stämmer ju, det är ju till dig.
    Tyvärr så tänker jag inte höra av mig då jag under snart 19 månader väntat på bilen. Jag har ringt flera gånger och skickat sms -utan att få svar. Du sa att det är bättre att skicka sms till dig för då kan du höra av dig när du har tid mm, men med samma resultat, inget samtal eller svar tillbaka!


    Jag ringde Shipping Cars R Us och pratade med Susanne, bad att hon skulle lämna dig ett meddelande att jag söker dig mm! Men med precis samma resultat som tidigare, ingen Mattias som hör av sig! Om du är inne och läser det här hoppas jag att du hör av dig snarast, och det med positiva besked om att bilen är på väg. Och med starka bevis på det, samt att den även är i det skick som utlovas i annonsen. Annars vill jag ha mina pengar tillbaka + 12% ränta på beloppet jag betalat till dig.


    Jag är en man som har krav, och att låna ut pengar är inte gratis, det vet även du.


    (Läs tidigare i tråden så ser du vem jag är, du har både namn, e-post och telefonnummer till mig.)


     


    Mvh // M

  • Amy1983

    Vad intressant att Mattias själv finns i tråden. Råder er dock att inte lyssna på något han säger. De som mot förmodan har fått sina bilar har inte riktigt fått det de tänkt sig, i vissa fall inte ens bilenn som de först fått bilder på. 


    Sen undrar jag hur många som vet om att bilarna oftast är salvage-märkta i USA och alltså blivit utdömda där!?

    Nä du Mattias, snacka kan du men ditt skitsnack och dina lögner funkar inte länge till. Frågan är bara hur länge till du tänker driva ditt Shipping cars r us. Dröjer nog inte länge innan du konkursar det också.

    Känns det bra att leva loppan med andras surt förvärvade slantar?


  • Amy1983

    Och btw! Jag vet att du är glad för att hota de som skriver negativt om dina skumraskaffärer med både advokat och polisanmälan för förtal. Here's a message from me to you: Jag är inte en av dom du kan skrämma. Det är inte JAG som har felat här

    Flört


  • corvette

    Hej
    Köpte en corvette av Mattias som skulle vara oskruvad och en ägare, skulle levereras till stockholm reg.besiktigad och körklar. Väntade 8 månader på bilen när den kom gick den inte att starta inga bromsar och totalt upprostad i ramen bakvagnen hänge i några rostflagor. Måste köpa en till bil o ta ramen ifrån och en skruvning av gudsnåde. Mattias skulle kompensera med delar för ca 4000 dollar, jag skickade en lista på vilka delar jag behövde i januari 2015. Han säger att delarna är skickade, det går aldrig att få tag på honom svarar aldrig hör inte av sig ens när Susanne hälsar honom. Han måste vara den största skit som går i ett par skor som inte kan göra rätt för sig. 

  • Robin Hood

    Corvette: Så han håller på fortfarande att lura folk, jisses. Såg förresten att det är några andra som tagit över Shipping Cars r Us. Det har kanske äntligen gått åt helvete för honom.

  • Nyfikna72

    Och vem tror på fullt allvar att det är mattias själv som skriver bara för att det står ett telefonnummer i dennes tråd?

  • Ravellis

    verkar inte som ngn har tagit i med hårdhandskarna med bedragaren.Eller alla är nöjda o fått pengarna tillbaka?

Svar på tråden Någon som känner till Mattias Brännström?