• Anonym (?)
    Äldre 13 Jun 01:27
    4049 visningar
    9 svar
    9
    4049

    Min kille gillar inte missionden och vill inte gärna köra den ställningen. Få honom att gilla den? Tips och råd tack!

    Min kille tycker inte missionären är det minsta skönt utan vill bara köra bakifrån. Grejen är den att när vi har haft missionären så har jag kommit vilket jag aldrig gjort tidigare med någon annan. Vi har haft missionären Max 4 ggr sen vi blev tillsammans. Annars bara bakifrån som han gillar. Han säger att han har missionären enbart för min skull men han tycker inte det är skönt. Grejen är den att jag tycker inte det är kul. Det känns inte bra för mig när jag ligger där och tycker det är jätteskönt och så vet jag att han inte njuter. 😔 vet egentligen inte vad jag vill ha sagt men tänkte kolla om flera av er har liknande problem och hur ni löser det/kompromissar? Kan jag få honom att gilla ställningen? Någon speciell teknik? Knipa mer? Kom med tips och råd tack!!!

  • Svar på tråden Min kille gillar inte missionden och vill inte gärna köra den ställningen. Få honom att gilla den? Tips och råd tack!
  • Äldre 13 Jun 01:32
    #1

    Prova fler ställningar...

    Jag gillar inte missionären men gillar bakifrån vilket inte min fru gillar.
    Vi båda gillar när hon sitter på mig och och jag kör på eller när vi kör "skeden" det funkar bäst för oss..


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Alice F L
    Äldre 13 Jun 08:36
    #2

    Det första som slår mig är huruvida ni har nån typ av brist i kommunikationen? Jag tänker på vad han menar med att han inte njuter. För liksom: njutning innebär ju dels själva stimuleringen av kuken (och om jag förstått det rätt så funkar inte missionären alls i det avseendet?). Men en annan form av njutning är ju kåtheten. Blir han inte extremt kåt av att se dig njuta så pass mycket som du beskriver att du gör vid missionären? Tänker att det låter alldeles tokigt att du ligger där och känner att han "motvilligt ställer upp" på missionären. Kanske njuter han på ett annat sätt - "kåtsättet" - när ni kör missionären. Förhoppningsvis, rättare sagt. Annars bör ni söka hjälp, allvarligt talat alltså, för hur kan man inte njuta av att se sin partner komma?


    bloggar på alicefl.blo.gg
  • Anonym (??)
    Äldre 13 Jun 09:50
    #3

    Har ni inte testat några andra ställningar? Från sidan, typ skeden kanske kan passa er båda?

  • Äldre 13 Jun 09:58
    #4

    Testa rida honom så kan du själv styra din orgasm :)

  • Äldre 13 Jun 14:29
    #5

    Om det är något som partnern tycker om så tycker iaf jag också om det bara för att min partner njuter. Förstår inte alls hans inställning - och därför är det ganska svårt att tipsa hur du ska göra. Lite konstigt att han inte tycker att missionären är skönt? Är han rumpfixerad eller nåt? Eller är han generad så han tycker det är jobbigt när du ser hans ansikte när han knullar? Verkar jättekonstigt??? Dessutom kan det ju inte kännas speciellt annorlunda för kuken i missionären jämfört med bakifrån. 
    Du borde nog försöka klämma fram varför just bakifrån är så speciellt, här ligger en hund begraven....

  • Anonym (?) Trådstartaren
    Äldre 14 Jun 00:48
    #6

    Tack för allas svar! Jag ska prata med honom och försöka få ur honom vad det är. Jag tycker också det är konstigt. Jag frågade nu om han kan tänka sig att ha den ställningen ibland för min skull och det kunde han. Jag frågade också om det är så illa att han avskyr missionären men då sa han nej. Det där med att han kanske tänker på hur han ser ut när han har sex har jag inte tänkt på. Vi har ju sex i mörker också så det kan inte ha med det att göra. Däremot vet jag att han har dåligt självförtroende så han kanske känner sig "utelämnad" med missionären.

  • Anonym (?) Trådstartaren
    Äldre 14 Jun 00:49
    #7
    Frontline skrev 2014-06-13 01:32:32 följande:
    Prova fler ställningar... Jag gillar inte missionären men gillar bakifrån vilket inte min fru gillar. Vi båda gillar när hon sitter på mig och och jag kör på eller när vi kör "skeden" det funkar bäst för oss..
    Livet är underbart när underlivet är bart :)

    Här har vi alltså en till som inte gillar missionären. Kan du berätta varför inte du gör det? Jag trodde nämligen det bara va min kille som inte gillade den, skönt att det finns fler :)
  • Anonym (??)
    Äldre 14 Jun 07:52
    #8
    Anonym (?) skrev 2014-06-14 00:49:39 följande:
    Här har vi alltså en till som inte gillar missionären. Kan du berätta varför inte du gör det? Jag trodde nämligen det bara va min kille som inte gillade den, skönt att det finns fler :)



    Jag gillar inte heller missionären. Vet faktiskt ingen som gör det...
  • Äldre 14 Jun 10:52
    #9
    Anonym (?) skrev 2014-06-14 00:49:39 följande:

    Här har vi alltså en till som inte gillar missionären. Kan du berätta varför inte du gör det? Jag trodde nämligen det bara va min kille som inte gillade den, skönt att det finns fler :)
    Jag vet inte varför jag inte gillar den det bara är så...

    Livet är underbart när underlivet är bart :)
Svar på tråden Min kille gillar inte missionden och vill inte gärna köra den ställningen. Få honom att gilla den? Tips och råd tack!