• Äldre 14 Jun 01:49
    7227 visningar
    43 svar
    43
    7227

    drömmer om att befrukta

    Jag har så länge jag kan minnas alltid gått igång som en tok på att få befrukta en kvinna. På senare tid har ja gått o tankarna att ha en kvinna med ägglossning som en knulldocka. Har chattat en hel del om det men aldrig fått utföra det????någon med likasinnade fantasi?


  • Svar på tråden drömmer om att befrukta
  • Äldre 14 Jun 07:39
    #1

    Eh va? Och du är alltså redo att bli pappa också och ta ditt ansvar för det? Eller tycker du hon ska göra en abort bar sådär? Vilket för många inte är något man bara gör hip
    Som hap.

  • Anonym (Sth)
    Äldre 18 Jun 14:13
    #2

    Du är inte ensam om det. Jag tänder också på tanken att göra någon gravid och sen bara dumpa personen och hitta en ny.. 

  • Äldre 6 Jul 02:44
    #4

     Ja vafan, ska det va ett gangbang så dyker jag och frugan upp, jag vill dock bara ha sloppy seconds, och hon vill bara ha män.

  • Anonym (önska­n)
    Äldre 8 Jul 20:15
    #4

    Jag är en kvinna i unga år som skulle vilja bli befruktad, inget förhållande osv bara befruktad

  • Äldre 8 Jul 20:17
    #5
    Anonym (önskan) skrev 2014-07-08 20:15:49 följande:

    Jag är en kvinna i unga år som skulle vilja bli befruktad, inget förhållande osv bara befruktad


    Utan att den du ligger med behöver ta ansvar eller känna nått sådant?
  • Sambok­ille34
    Äldre 8 Jul 21:14
    #6
    Anonym (önskan) skrev 2014-07-08 20:15:49 följande:

    Jag är en kvinna i unga år som skulle vilja bli befruktad, inget förhållande osv bara befruktad


    Hej hej :) här har dunen flerbarnsfamilj far som skulle mer än gärna hjälpa dig ;)
  • Sambok­ille34
    Äldre 8 Jul 21:15
    #7

    (Önskan) skicka pm till mig om Du är intresserad;)

  • Äldre 8 Jul 21:24
    #8

    Man läser om kvinnor som vill det också ibland (anledningarna varierar kanske) så det är ju inte bara vi män som kan tycka det känns jättehäftigt. Inte så konstigt om det känns så biologiskt sett heller! Men vad jag kan fundera på är faktiskt eventuella komplikationer i form av känslor. Det är kanske rimligt att man antingen en kort tid efteråt eller långt senare känner en drift att vilja veta mer. För att det över huvud taget skall vara någon idé behövs ju en bekräftelse på att att det lyckades förstå och främst. 

  • Anonym (Ägglo­ssning ja)
    Äldre 8 Jul 21:31
    #9

    Hahaha Det är väl ganska naturligt ändå. Det är liksom det som är meningen biologiskt sett... Jag har blivit befruktad utan att ha någon relation men mannen har ändå "fått sin avkomma".

  • Sambok­ille34
    Äldre 8 Jul 21:38
    #10
    Anonym (Ägglossning ja) skrev 2014-07-08 21:31:46 följande:

    Hahaha Det är väl ganska naturligt ändå. Det är liksom det som är meningen biologiskt sett... Jag har blivit befruktad utan att ha någon relation men mannen har ändå "fått sin avkomma".


Svar på tråden drömmer om att befrukta