• Äldre 19 Jun 04:52
    2734 visningar
    34 svar
    34
    2734

    Plus i juni, bebis i februari!

    detta är en tråd för oss nyblivna gravida som har BF i februari 2015 :) Jag plussade för 20 min sen och kan knappt tro mina ögon :o

  • Svar på tråden Plus i juni, bebis i februari!
  • Äldre 19 Jun 05:07
    #1

    Grattis till plusset jag plussade i torsdags förra veckan och har BF 23/2 jag kunde knappt tro mina ögon heller för det var inte planerat men såååå välkommet när har du BF? Är det första barnet?

  • Äldre 19 Jun 07:21
    #2

    Åh grattis till dig med! Enligt gravidappen har jag BF 17/2 :) det är första barnet och sjunde försöket så det var galet välkommet nu haha... Nu är frågan hur jag ska berätta det för sambon.. Tänkte göra det ikväll eller i morgon som midsommarpresent :)

  • Äldre 19 Jun 09:56
    #3

    Tack jag kunde inte hålla mig så jag berättade samma dag hehehe:-P jag vräkte ur mig- hur skulle du känna om Conor blir storebror i februari? Tog några sekunder innan han förstod vad jag mena

    Om du kan hålla dig så är det en perfekt midsommar present! Stort grattis igen till det efterlängtade plusset Ett barn ger så otroligt mycket kärlek! Hur gammla är ni?

  • Äldre 19 Jun 10:26
    #4

    Här har ni en till som väntar andra barnet den 24/2 😁😁😁

  • Äldre 19 Jun 10:38
    #5

    Grattis till plusset och välkommen vad har ni för symtom? Själv har jag börjat känna av lite illamående:-S Hoppaa bara att det inte blir värre, hatar att kräkas!

  • Äldre 19 Jun 16:33
    #6

    Tack! Mina symtom har varit ganska många.. Illamående, molvärk i tjejmagen, trötthet, näsblod, kramp i tårna, kissnödig mer än vanligt, hungrig hela tiden fast jättesvårt att få mig nåt alls, sover dåligt på nätterna, brukar annars sova som en gris.

  • Äldre 19 Jun 17:15
    #7
    chatrine1986 skrev 2014-06-19 10:26:31 följande:
    Här har ni en till som väntar andra barnet den 24/2

    Grattis! :)
  • Äldre 19 Jun 21:26
    #8
    Sesse skrev 2014-06-19 17:15:42 följande:

    Grattis! :)
    Tack...
  • Äldre 22 Jun 21:01
    #9

    Hur går de för er??

  • Äldre 23 Jun 07:31
    #10

    Det går bara bra???? hur går det för er då? Själv har jag jobbat hela helgen och det har varit en av dom tyngsta helgerna någonsin men nu har jag äntligen semester????

    Har ni ringt till mvc än för att skriva in er? Vet inte om jag ska ringa dom den här veckan eller vänta till nästa vecka. Jag är ju än så länge bara i vecka 4+6 idag...

    Funderar på att fråga om man får göra KUB bara så att man får se lillen innan rutin ultraljudet hehehe????

    Vi har ju ganska många tvåäggs tvillingar i släkten också ( min mamma är tvilling, har kusiner som är tvillingar och jag är tvilling själv) så det skulle ju vara kul å se om det är fler än en där inne också????

Svar på tråden Plus i juni, bebis i februari!