• Anonym (Realisttutten)

    MÄN: Vilken bröststorlek föredras?

    Var ärliga!

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden MÄN: Vilken bröststorlek föredras?
  • Efraim Barkbit

    Alla bröst är vackra de som går under den kassa benämningen hängbröst är lite extra fina.


    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • LEG

    Svarade under medel, tycker det är fint med små bröst, men egentligen så är väl alla bröst fina på sitt sätt om de är naturliga. Däremot tycker jag att bröstimplantat förfular. Det ser bara uppstoppat och onaturligt ut.

    Önskar att alla kvinnor skulle kunna känna sig nöjda och stolta över sig själva och sin kropp, inte lägga en massa onödiga pengar på s.k. skönhetsoperationer som är helt onödiga. Undantaget är väl då de som haft oturen att drabbas av någon olycka eller sjukdom som förändrat utseendet väsentligt. 

    Om någon man är oförskämd nog att ha synpunkter på brösten, så tycker jag ni kvinnor kan be honom dra till något varmare ställe.

  • Anonym (Realisttutten)
    LEG skrev 2014-06-19 16:59:16 följande:

    Svarade under medel, tycker det är fint med små bröst, men egentligen så är väl alla bröst fina på sitt sätt om de är naturliga. Däremot tycker jag att bröstimplantat förfular. Det ser bara uppstoppat och onaturligt ut.

    Önskar att alla kvinnor skulle kunna känna sig nöjda och stolta över sig själva och sin kropp, inte lägga en massa onödiga pengar på s.k. skönhetsoperationer som är helt onödiga. Undantaget är väl då de som haft oturen att drabbas av någon olycka eller sjukdom som förändrat utseendet väsentligt. 

    Om någon man är oförskämd nog att ha synpunkter på brösten, så tycker jag ni kvinnor kan be honom dra till något varmare ställe.


    Aa du är en av miljoner män som föredrar små bröst. Jag som har odugliga normalstora bröst kan inte leva med vetskapen att dom flesta männen föredrar stora tuttar.
  • d6h

    "Storleken spelar ingen ingen roll!" borde finnas med, då hade iaf jag kunnat rösta.

  • Anonym (Realisttutten)
    d6h skrev 2014-06-19 17:09:10 följande:

    "Storleken spelar ingen ingen roll!" borde finnas med, då hade iaf jag kunnat rösta.


    Aa visst, du tycker att helt platta bröst är lika fina som lite större fylligare?
  • Anonym (tycker)

    Storleken spelar ingen roll för attraktionen eller sexet, men jättebomber kan vara till nackdel. Konstgjorda klotbröst ser fula ut medan naturliga är fina hur små de än är. 


    Kvinnor tycks vara väldigt fixerade vid sina egna och andra kvinnors bröst verkar det som. Som man känner jag mig mer fixerad vid den fantastiska kvinnliga kroppen i dess helhet (oavsett storlek osv) och brösten är bara en del därav.


    Btw, när kommer rumpstorleksomröstningstråden? 

  • Anonym (Realisttutten)
    Anonym (tycker) skrev 2014-06-19 17:46:42 följande:

    Storleken spelar ingen roll för attraktionen eller sexet, men jättebomber kan vara till nackdel. Konstgjorda klotbröst ser fula ut medan naturliga är fina hur små de än är. 


    Kvinnor tycks vara väldigt fixerade vid sina egna och andra kvinnors bröst verkar det som. Som man känner jag mig mer fixerad vid den fantastiska kvinnliga kroppen i dess helhet (oavsett storlek osv) och brösten är bara en del därav.


    Btw, när kommer rumpstorleksomröstningstråden? 


    Förutsätt att två kvinnor ser precis likadana ut, en har rätt så små bröst och den andra har något större, vad föredrar du?
  • Efraim Barkbit

    Först din travesti på Realistkuken, och noterar att du inte kommenterat trådens första inlägg

    Leve brösten!


    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • LEG
    Anonym (Realisttutten) skrev 2014-06-19 18:13:38 följande:
    Förutsätt att två kvinnor ser precis likadana ut, en har rätt så små bröst och den andra har något större, vad föredrar du?
    Jag föredrar den kvinnan som jag har trivs bäst ihop med. Det har inget med brösten att göra, tror du är lite fixerad av frågor till varenda en här som svarar.
Svar på tråden MÄN: Vilken bröststorlek föredras?