• Anonym (Kaffedraken)

    Var är alla Cuckqueans?

    Läser ofta här om killar som gillar när deras tjej/fru har sex med andra män. Även många som fantiserar om det. MEN.... Var är ni tjejer som gillar när din kille/man har sex med andra kvinnor? Varför är det så få som gillar detta?
    Jag älskar att se min kille ha sex med andra tjejer! Helt underbart att se hans stora kuk i en annan tjej! Det bästa är när han har sex med flera andra tjejer på samma gång och jag bara får titta på. Ibland blir jag fastbunden och kan bara sitta och titta.

    Ni tjejer som också gillar att er man/kille har sex med andra tjejer får gärna svara och berätta. Även ni tjejer som fantiserar om detta. Ni killar som HAR en tjej/fru som gillar när du har sex med andra tjejer/kvinnor får också gärna svara och berätta.

  • Svar på tråden Var är alla Cuckqueans?
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag tror att jag skulle gilla det, men är inte säker Glad Är nyfiken i alla fall, och blir lite upphetsad då tjejkompisar har sagt att de tycker att min kille är attraktiv. Konstigt egentligen för det var inte alls så med mitt ex, då blev jag svartsjuk, men känner inte alls så med min nuvarande.

  • Anonym (Kaffedraken)

    5 år efter senaste inlägg men wtf ;) Ett så ovanligt ämne ändå så kanske går det att återuppliva tråden ?

    Finns det verkligen inga fler CuckQuean?s här inne ? Jag har sett min kille ha samlag och oralsex med flera andra tjejer. Och jag NJUTER av det Även att bara veta om det ;)

    Han har även haft flickvän och Kk-tjej vid sidan om mig ;) Dom har vetat om mig och accepterat att det varit så, så ingen otrohet !

    Det är verkligen inte för alla. Men är man tillräckligt stabil i relationen och 2 människor som vill det och klarar av det så är det helt underbart. Vårat sexliv har sällan varit bättre än vad det är nu. Och det finns ingen som helst svartsjuka ?

    Finns det fler tjejer som blir enormt Kåt av att se sin killes sköna kuk inne i en annan tjej ?

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag vet inte om detta ämne är ännu mera tabu än när män berättar om att de vill se sin tjej knulla och att de njuter av det men eftersom vi är på internet och man kan vara rätt anonym ändå, så jag håller tummarna för att fler tjejer kan berätta om detta. Att de blir kåta av att se sin man knulla och njuta med någon annan men att han ändå är din efteråt.

    Finns rätt många trådar och skrivet om män som vill se sin tjej eller fru med någon annan men varför inte det omvända? Var är ni tjejer?

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Man) skrev 2019-11-03 23:09:55 följande:

    Jag vet inte om detta ämne är ännu mera tabu än när män berättar om att de vill se sin tjej knulla och att de njuter av det men eftersom vi är på internet och man kan vara rätt anonym ändå, så jag håller tummarna för att fler tjejer kan berätta om detta. Att de blir kåta av att se sin man knulla och njuta med någon annan men att han ändå är din efteråt.

    Finns rätt många trådar och skrivet om män som vill se sin tjej eller fru med någon annan men varför inte det omvända? Var är ni tjejer?


    Håller med !! Trådar och diskussioner med killar som tänder på eller drömmer om att se sina fruar/flickvänner ha sex med andra killar finns det gott om...

    Det verkar vara mer tabu att tala om att det finns det omvända också ;)
  • Anonym (Kaffedraken)

    Vet inte om det faller in i facket Cuckqueens, men min flickvän har vid flera tillfällen lånat ut mig som slav. Ibland har hon tittat på.

Svar på tråden Var är alla Cuckqueans?