• Anonym (sexig kvinna)

    tycker du att din mans\ Killes kropp är snygg?

    Jag tycker min mans kropp är så sexig han är så het hela han faktiskt. Men tycker du att din mans kropp är snygg eller sexig?

  • Svar på tråden tycker du att din mans\ Killes kropp är snygg?
  • Elwan

    Ja den är riktigt sexig!

    Så där lagom tränad o ändå lite hull så att han är mjuk att gosa med. Snygna ben o fin mage. Så länge killar inte har en supertränad eller plufsig o tjock kropp så är det ett plus i min bok

  • Anonym (Sara)

    Han är så sexig att jag blir kåt på honom dag och natt !!!!
    Han är Tränad , lång, sjukt fina honung färgade ögon som är formade som en katt,  söt näsa, sexiga saftiga läppar . Herregud varit tillsammans med honom 3 år men kan inte få nog av honom önskar jag kunde låsa in honom så ingen kan se honom BUT ME

  • Anonym (Hm)

    När jag tänker efter så tycker jag nog bara att min mans kropp är snygg bakifrån. Han är så himla mager att man ser revbenen på bröstkorgen på honom och det är inte särskilt sexigt. Däremot älskar jag hans händer, hans hår och hans ögon.

  • Anonym (avis)
    Anonym (Sara) skrev 2014-06-25 03:41:42 följande:
    Han är så sexig att jag blir kåt på honom dag och natt !!!!

    Han är Tränad , lång, sjukt fina honung färgade ögon som är formade som en katt,  söt näsa, sexiga saftiga läppar . Herregud varit tillsammans med honom 3 år men kan inte få nog av honom önskar jag kunde låsa in honom så ingen kan se honom BUT ME



    Gud vad underbart om ens tjej kunde tycka samma som dig... Skulle va fint att känna sig lite uppakattad.
  • Stårschan

    Han är fantastisk. Jag häpnade första gången han tog av sig kläderna när vi var 22, och nu vid 40 är han nästan ännu läckrare, när kroppen har mognat lite.

  • Anonym (Mums!!!)

    Ja!

    Han är otroligt, sjukt skitsnygg och så jävla sexig att jag kan inte kan gå i närhheten av honom utan att vilja låsa fast honom naken i sängen, typ. 

    Han är av ganska långsmal kroppstyp, med långa ben, men ändå breda axlar och rygg, stora händer, Vackert ansikte, stor kuk, perfekt röv - skitsnygga fötter också!

    Han är perfekt.

    Det är ju för synd att Inte jag är det, så jag sitter och trånar efter honom hela dagarna medan han typ hellre drar en runk på toa...

  • Anonym (gift länge)

    Nej det tycker jag inte. Han har gått upp mer än 30 kilo, han har nästan inget hår kvar och är otränad och dricker för mycket och det gör honom plufsig. Tyvärr har han misskött sig så mycket att han inte längre är lika het som han var för 20 år sedan. Men jag tänder på honom ändå men inte lika mycket eller snabbt. 

  • Nyfiken gul

    O ja! Min man är 50+ men ändå riktigt het.

    Han är brandman och därmed skapligt vältränad. Ett par snygga tatueringar fullbordar honom.

    Efter 10 år som gifta är han fortfarande den som får det att pirra i mig.


    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
Svar på tråden tycker du att din mans\ Killes kropp är snygg?