• Troll lycka

    Blastocyst

    Hej!
    Undrar om det finns ngn som har erfarenhet av blastocyst o FET? Har två barn sen tidigare och försöker få ett tredje. Fått två missfall nu ( en mf o en ma) på 6 månader. Vi har en blastocyst i frysen som vi förhoppningsvis ska få tillbaka i aug. Ngn som gjort FET på en blasto?

    Jättetacksam för svar!!


    ≈♥ Välkommen till världen vårt lilla troll! ♥≈
  • Svar på tråden Blastocyst
  • Kattflickan

    Jag har gjort färsk insättning med blastocyst. Det blev vår fina dotter som idag är 16 månader. Vi har en blastocyst i frysen som vi kommer göra syskonförsök med, förhoppningsvis i september.

  • Troll lycka
    Kattflickan skrev 2014-07-01 15:33:36 följande:

    Jag har gjort färsk insättning med blastocyst. Det blev vår fina dotter som idag är 16 månader. Vi har en blastocyst i frysen som vi kommer göra syskonförsök med, förhoppningsvis i september.


    Åh tack för svar! Va roligt att höra, var går ni någonstans? Stort lycka till i sept!
  • MissMandy

    Hej! Ny på sidan. Ska återföra en blastocyst om några timmar. Hur gick det för er i höstas? Detta blir min första blastocyst men har 7 misslyckade 2-3 dagars sen innan. Er eventuella lycka ger mig hopp!

  • lillal8_79

    Hej missmandy! Jag gjorde också en återföring igår med en blastocyst. Mitt 1a frysförsök. Finns det nån tråd för oss decemberruvare? Jag har BIM på julafton ; )

  • smenskelling

    Hej hej! Jag är på ruvar dag 5 med ett färskt blastocyst. Inga direkta symton förutom lite större och öma bröst. Två första dagarna hade jag lite öm känsla i magen men inget nu. Testar på julafton

Svar på tråden Blastocyst