• Anonym (:))

    Får 13 årig köpa en dildo?

    Jag är 13 år och vill jättegärna ha en dildo. Är det någon som vet vart man kan köpa så inte föräldrarna märker? Och är det någon åldersgräns att köpa dildo?
    Ge gärna tips på mjuka och små dildos!

  • Svar på tråden Får 13 årig köpa en dildo?
  • Anonym (Tips)

    Apoteket, särskilda butiker för sexleksaker. Kanske inte internet om du inte vill att det kommer en postavi hem i brevlådan. Finns ingen åldersgräns.

  • Anonym (Wildrat)

    Teknikmagasinet har lite "vuxenleksaker" också. Beställ nåt mer än bara en dildo så behöver ingen misstänka nåt utan du kan stolt visa upp ditt andra fynd och gömma dildon...

  • lykantrophona

    Skulle tro att det inte är några problem i affärer som Teknikmagasinet och Apoteket. Däremot så får man väl inte beställa hem varor från internet om man är under 18.

    Apotekets sexleksaker är dyra, så din bästa chans är nog Teknikmagasinet.

  • Acubens
    Anonym (:)) skrev 2014-06-26 12:35:04 följande:

    Jag är 13 år och vill jättegärna ha en dildo. Är det någon som vet vart man kan köpa så inte föräldrarna märker? Och är det någon åldersgräns att köpa dildo?
    Ge gärna tips på mjuka och små dildos!


    Om du bor i någon större stad, finns det garanterat någon sexbutik där du kan kolla in dildos. Ingen åldersgräns finns. 
  • Jonzonto
    Anonym (:)) skrev 2014-06-26 12:35:04 följande:

    Jag är 13 år och vill jättegärna ha en dildo. Är det någon som vet vart man kan köpa så inte föräldrarna märker? Och är det någon åldersgräns att köpa dildo?
    Ge gärna tips på mjuka och små dildos!


    Jag skulle säga erotikaffär då det säkert kan vara lite mer pinsamt med att kika in på teknikmagasinet. Men ja, dom har ju också!

    Erotikaffär är lite mer anonymt med tanke på att dom flesta inte vill att någon annan ska få veta att man har vart där då det är lite tabu att gå i sådana affärer fortfarande. Men vi börjar ju bli bättre på det!

    Via internet kan ju vara klurigt iom att det kommer hem ett paket till dig (även om dom i 99% av fallen är väldigt anonyma paket) och det kan krävas betalkort för betalning, vilket jag gissar på att du inte har. :/
  • DeadMexican

    Jag ska precis slänga en, du kan få den om du vill. Det är väl använd. Därför jag ska slänga den.

  • Anonym (Uddevalla)

    På sexbutiken i våran stad så är det 18års-gräns..

  • Anonym (:))
    DeadMexican skrev 2014-06-26 15:15:14 följande:

    Jag ska precis slänga en, du kan få den om du vill. Det är väl använd. Därför jag ska slänga den.


    Haha
  • sexo00

    Be en äldre vän om hjälp. Jag har hjälpt en vän på det sättet förut. Hon valde och jag beställde. :)


    Kille, 36år från Borlängetrakten i Dalarna, med en son på 11år
  • Jonzonto
    sexo00 skrev 2014-06-26 19:30:22 följande:

    Be en äldre vän om hjälp. Jag har hjälpt en vän på det sättet förut. Hon valde och jag beställde. :)


    Haha! Den gjorde jag också en gång med en yngre tjejkompis för ett par år sen. Hon snackade massa om att hon ville ha en dildo på skämt, så till slut så köpte jag en liten modell och skickade till henne! Solig
  • kakmonstret123
    Anonym (Uddevalla) skrev 2014-06-26 15:16:55 följande:

    På sexbutiken i våran stad så är det 18års-gräns..


    Skumt, 15 borde väl vara en mer logisk åldersgräns i så fall om man nu ska ha någon öht...
  • Jonzonto
    kakmonstret123 skrev 2014-06-27 07:50:46 följande:
    Skumt, 15 borde väl vara en mer logisk åldersgräns i så fall om man nu ska ha någon öht...
    Ja, de håller jag med om.. Men dom kanske har en sektion med film och den är det väl 18-årsgräns på!
  • Platypus
    Jonzonto skrev 2014-06-27 10:49:05 följande:
    Ja, de håller jag med om.. Men dom kanske har en sektion med film och den är det väl 18-årsgräns på!
    Visst kan det vara 18 för att få köpa filmerna, men inte nödvändigtvis att få vara i butiken. Jämför med en restaurang dit man kan äta gott med familjen men inte ungdomar under 18 inte får dricka/köpa alkohol.
  • Jonzonto
    Platypus skrev 2014-06-27 12:23:04 följande:
    Visst kan det vara 18 för att få köpa filmerna, men inte nödvändigtvis att få vara i butiken. Jämför med en restaurang dit man kan äta gott med familjen men inte ungdomar under 18 inte får dricka/köpa alkohol.
    Nä, precis. Men det är kanske lättare att ha en åldersgräns på hela butiken än att se till så att ingen över 18 går till/kollar på filmomslagen!
  • Platypus
    Jonzonto skrev 2014-06-27 13:00:20 följande:
    Nä, precis. Men det är kanske lättare att ha en åldersgräns på hela butiken än att se till så att ingen över 18 går till/kollar på filmomslagen!
    Jag tror nog det är OK att titta på omslaget, hur ska man annars veta vilken ålder som gäller
  • Jonzonto
    Platypus skrev 2014-06-27 14:05:51 följande:
    Jag tror nog det är OK att titta på omslaget, hur ska man annars veta vilken ålder som gäller
    Hahaha! Tungan ute
    Så länge man inte kollar på baksidan va?

    Vi får börja med sån där japansk porr där man lägger blur på alla detaljer! Flört
  • JossanTheStar

    Du kan säkert be någon äldre om hjälp. Det skulle säkert vara hur enkelt som helst att fråga nån äldre kille på nätet men det kan ju vara lite lurigt. Jag var tidigt utvecklad och gick själv och handlade i porraffär när jag var 13-14. Klart som fan så såg jag inte ut som 18 men de verkade inte bry sig. Inte ens när jag köpte porrfilm. Testa och se om du blir utslängd eller om det går bra. :)

  • Danderlion

    Är inte vanligen sådanna åldersgränser mest för killar? Ville minnas det finns flera barer tex i göteborg som iaf brukade ha 22 eller 24 år för killar och 18 för tjejer pga denna bild att killar mognar långsammare. 

  • anton999999

    Suveränt att du vill leka o utforska din kropp.

    13-14 inbillar jag mej är en ganska lämplig ålder för att utforska sex mer en leksak för då har du nogredan onanerat med fingrar ett tag men förhoppningsvis har några år kvar till dit första samlag under kontrollerade former. Dildo efterfrågar du vilket normalt är attatt stoppa i slidan men du som 13 hoppas jagvi fortfarande är oskuld.

    Jag skulle gärna köpa ut åt dej om det gått då jag tycker att man som ung o ev oskuld kan utforska sex och lära känna sin kropp på egen hand och därmed kanske avakta sitt första knull med någon lika oerfaren som ofta inte blir så bra man föreställt sig .

    Nu vet jag inte vilken typ av leksak du behöver, om du är oskuld eller även vill ha för internt bruk?

    Mitt tips är att köpa en naturtrogen ådrig dildo med bra vibrator o batterier (typ real rapture 23cm) för 149 på tradera men inte lika grov. Skulle du råka vara oskuld o inte kunna använda internt så är den ypperlig att med olja glida fram o tillbaka utanför slida o anus medan du har en bullet samtidigt på klitoris. Min dam får brutala orgasmer så.

    Brukar köpa på aliexpress och köpte 3 helgrymma minibullets för klitoris för 14kr som är tystså ingen hör.

    Tyvärr vet man inte exakt vilken vecka deras brev kommer och normalt står det inte sextoy på paketet även om det hänt en gång.

    Köpte på tradera butik o levereras diskret bara någon dag senare.

Svar på tråden Får 13 årig köpa en dildo?