• Äldre 26 Jun 16:27
    4713 visningar
    0 svar
    0
    4713

    Mitt barn blir ledsen

    Hej jag har en dotter på 1,5 år hon har alltid varit en snäll och glad liten tjej tills för ca 2 månader sedan. Hennes pappa har inte varit delaktig de första året utan blev de efter hon fyllde 1 år. Han började lite smått komma in i hennes liv, dels för att ja skulle få lite mer fritid och dels för att han skulle få möjligheten att lära känna henne, i början fick han umgås med henne i min närvaro sedan blev de hela helger och sen började vi med några dagar i veckan sen varannan vecka, höll på så i ca 2 månader med allt, samtidigt började hon och hennes storebror få träffa min pojkvän o allt funka bra, dottern sprang fram till han så fort han hälsade på osv, så höll vi på ett tag tills pappan slutade bry sig igen och sluta höra av sig, nån månad efter de så flyttade vi hem till min pojkvän (vi hade då bott hos han periodvis) o sen bytte dom dagis nu är hon en helt annat barn. Hon tjuter så fort ja bara ska gå på toaletten, sitter 5 m bort ja kort och gått så fort ja går en meter ifrån henne så tjuter hon och slutar inte förrän ja sätter mig bredvid henne, så kan de inte alltid vara, ja kan inte vara med henne 24/7 då jag har en son som jag också vill bry mig om och ge uppmärksamhet till. Snälla ja behöver hjälp för de här tar kol på både mig och killen. Jag har testat allt och inget hjälper känns de som.

Svar på tråden Mitt barn blir ledsen