• N A
    Äldre 27 Jun 12:12
    3512 visningar
    89 svar
    89
    3512

    Bf Oktober 2014

    Hej alla ville starta en tråd för oss med bf i oktober. Vet att det finns några andra trådar som inte är aktiva här utan på FB, vilket de säkert finns folk som inte använder eller vill prata där.

    Själv har jag Bf 17 oktober andra barnet.

  • Svar på tråden Bf Oktober 2014
  • Äldre 27 Jun 16:55
    #1

    Jag har BF 20 okt med fjärde barnet :)

  • Äldre 27 Jun 23:35
    #2

    Hej jag har bf 21 oktober :)

    Roligt att nån vill ha en tråd här inne.

    Hur mår ni nu? Själv har jag en släng av foglossning men annars sparkar det för fullt inne i magen :)

  • N A
    Äldre 28 Jun 00:37
    #3

    Heej :)
    Mår ganska bra, har lite besvär med foglossning bara och en liten busunge hemma som tar all kraft.

  • Äldre 28 Jun 01:38
    #4

    Hallå :) Bf 28e Oktober, då väntar vi våran första som är en liten flicka ^^ Är själv 19 år och sambon är 21 :) Förutom foglossning, lågt blodtryck och hormonrubbningar så mår jag prima ;)

  • F89
    Äldre 28 Jun 05:32
    #5

    Hej! : )

    Jag är också gärna med i en FL-tråd som stannar här! Jag väntar första barnet 23 oktober, vet inte kön eftersom bebis inte är intresserad av att visa det på ultraljud.

    Spydde de första 15 veckorna sen dess har jag mått fint, nu senaste veckan har jag dock haft problem med att ena ljumsken gör vansinnigt ont när jag går eller rör mig "olämpligt" och det gör mig orolig att jag inte kan röra mig hur jag vill - det är ändå lång tid kvar...

    Någon annan som har ont i ljumsken/ljumskarna?

  • Äldre 28 Jun 06:17
    #6

    Vad kul att alla har bf runt samma dagar :) jag mår hur bra som helst, har inte haft varken illamående eller ont någonstans, det här är en riktig drömgraviditet om jag jämnför med mina tidigare :) har ni fått stor mage då? :)

  • F89
    Äldre 28 Jun 07:48
    #7
    Malla1 skrev 2014-06-28 06:17:05 följande:

    Vad kul att alla har bf runt samma dagar :) jag mår hur bra som helst, har inte haft varken illamående eller ont någonstans, det här är en riktig drömgraviditet om jag jämnför med mina tidigare :) har ni fått stor mage då? :)


    Här kommer min morgonmage från gårdagen då jag bytte vecka!

    Hur ser era ut?
  • Äldre 28 Jun 07:57
    #8

    Här är min mage från häromdagen, är i v.24

  • F89
    Äldre 28 Jun 08:09
    #9
    Malla1 skrev 2014-06-28 07:57:11 följande:

    Här är min mage från häromdagen, är i v.24 php0AzV5x27752.jpg


    Fin! : ) Har ni tagit reda på könet?
  • Äldre 28 Jun 08:11
    #10

    Tack så mycket! Dom trodde att det var en tjej, även hjärtljuden låg högt och det säger dom ju oxå är tecken på tjej. Hade dock varit roligt om det ville komma ut en liten pojke då jag har 3 tjejer redan :) nidå?

Svar på tråden Bf Oktober 2014