• Äldre 28 Jun 11:34
    6273 visningar
    272 svar
    272
    6273

    Vilket riksdagsparti kommer du att rösta på?

    Vilket riksdagsparti kommer du att rösta på?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket riksdagsparti kommer du att rösta på?
  • Äldre 28 Jun 18:23
    #1

    Centerpartiet i riksdagsval.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • DeadMe­xican
    Äldre 28 Jun 18:24
    #2

    Annat: inte röst

  • Äldre 28 Jun 23:16
    #3

    Även om dom är skit just nu så behöver det min röst, Moderaterna.

  • Äldre 28 Jun 23:56
    #4

    Piratpartiet

  • Äldre 29 Jun 00:04
    #5

    Socialdemokraterna.


    Avskyr CIO-metoder
  • Äldre 29 Jun 08:44
    #6

    Istället för att rösta på ett parti som har några viktiga punkter, eller att rösta blankt eller att rösta på ett parti för att ett annat parti inte ska komma in i riksdagen.
    Jag väljer att rösta på Direktdemokraterna ett parti vars enda partiprogram, är Du!
    Direktdemokraterna vill införa mer folkomröstningar, att folket ska få mer att säga till om.
    Ga in och läs på www.direktdemokraterna.se eller på www.facebook.com/direktdemokraterna

  • Anonym (Danne­)
    Äldre 30 Jun 13:15
    #7

    Finns bara en tänkbar röst för mig, även om det förmodligen inte har någon betydelse, då de övriga 7 partier har samma politik och kommer att rösta över gränserna för att stoppa den oansvariga politik som för Sverige allt närmare total undergång om vi redan inte är där? Ända som kan förhindra detta är om de svenskar som idag fortfarande tror på vora korrupta etablerade medier som gör allt för att fortsätta att vilseleda vårt folk och håller ett järngrepp om deras egna förstånd och åsikter, träder ur bubblan så att SD får egen majoritet och vi kan få detta landet tillbaka på benen igen. Men det blir nog att fly till Norge för min del som det ser ut och bli en stolt Norrman istället. Och sedan skratta åt hur Sverige dras ner allt djupare i skiten..

  • Äldre 30 Jun 15:16
    #8

    Socialdemokraterna

  • Anonym (elle)
    Äldre 5 Jul 18:50
    #11
    Anonym (Danne) skrev 2014-06-30 13:15:11 följande:

    Finns bara en tänkbar röst för mig, även om det förmodligen inte har någon betydelse, då de övriga 7 partier har samma politik och kommer att rösta över gränserna för att stoppa den oansvariga politik som för Sverige allt närmare total undergång om vi redan inte är där? Ända som kan förhindra detta är om de svenskar som idag fortfarande tror på vora korrupta etablerade medier som gör allt för att fortsätta att vilseleda vårt folk och håller ett järngrepp om deras egna förstånd och åsikter, träder ur bubblan så att SD får egen majoritet och vi kan få detta landet tillbaka på benen igen. Men det blir nog att fly till Norge för min del som det ser ut och bli en stolt Norrman istället. Och sedan skratta åt hur Sverige dras ner allt djupare i skiten..


    men vad tror du om anledningen till att inga andra partier är öppna i invandringsfrågorna? Man vill ju ha alla röster och snor man frågan från sd, så har man rätt många fler röster ganska snabbt. Men ingen gör det.
  • Äldre 5 Jul 19:08
    #12

    Nio riksdagspartier...Obestämd


    Promota din sida, skriv en artikel på fria-katalogen.se
Svar på tråden Vilket riksdagsparti kommer du att rösta på?