• Felicia93

    Min mamma ligger med en kille som jag har känslor för.

    Jag har gillat en kille i i två år, han är så himla snygg och charmig. Vi gick i samma klass på gymnasiet och det är där jag lärde känna honom. Nästan alla tjejer dras till honom då han är en tjejmagnet. Han spelar fotboll på en högnivå och han tränar väldigt mycket och har den finaste kroppen jag sett. Har försökt flirta med honom men han har alltid nobbat mig.

    För några veckor sedan så var jag på fest och kom hem vid tre tiden på morgonen och kommer in till vardagsrummet och ser två glas och en tom vinflaska och i soffan ligger det en herrskjorta så jag förstår att mamma eller min lillasyster har en kille som sover över. På morgonen när jag vaknar kommer jag in i köket och hör mamma nynna på en låt från radion och hon verkar glad.
    Frågar henne vem som var här i natt och då svarade hon att hon träffade en kille på krogen som följde med hem. Frågar av nyfikenhet vem det var men hon säger att jag inte känner honom.

    Några dagar senare sitter jag och mamma framför tvn och hon sitter och smsar nästan hela tiden, hon brukar inte göra det annars, sen när hon går på toa så plingar det till igen i hennes mobil så jag tar upp den av nyfikenhet och kollar vem det är och då står det att det är från en Filip. Flera sms de skrivit till varandra har med sex att göra och blev förvånad att mamma kunde vara så snuskig i skrivsättet. Sen var det ett mms på en kropp och under bilden stod det att han tycker om henne och saknar att hålla om henne och han undrade om hon ville sova hos honom när jag och min syster åker till våran pappa. Skriver av numret och senare på kvällen så söker jag på numret på eniro och då kommer hans namn upp, den Filip som jag varit förälskad i flera år.

    Brukar träffa honom på fester varje helg så jag tycker det är väldigt jobbigt med vetskapen att mamma och han har sex, nu när jag är hos pappa den här veckan så är jag säker att han sover hos mamma eller han hos henne.
    Min mamma har något förhållande med en kille som är lika gammal som mig.
    Har frågat henne lite om killen hon träffar och låtsas som att jag inte vet vem det är och då svarar hon att han gör henne glad och att hon har känslor för honom.

    Ska jag berätta för mamma att jag vet om vem hon träffar och förklara att jag har stora känslor för den killen? Eller hur ska jag göra? Jag mår så dåligt över det här.

    Förlåt för ev stavfel, är trött!

  • Svar på tråden Min mamma ligger med en kille som jag har känslor för.
  • korralin

    du kan ju börja med att fråga om hon vet hans ålder. 
    kommer han med något tjaffs om "ålder är bara en siffra" och shit så säg att du vet att hon ligger med en gammal klasskompis till dig. du behöver ju liksom inte säga att du snokat utan det är väl inte så konstigt att du hört det av kompisar heheh. 

    en normalt funtad mamma avslutar då. 
    gör hon inte det så säg att detta är snubben du crushat på i två år. 
    avslutar hon inte då så är hon ett svin. 


    BELLA CIAO
  • Felicia93
    korralin skrev 2014-07-01 02:50:32 följande:

    du kan ju börja med att fråga om hon vet hans ålder. 
    kommer han med något tjaffs om "ålder är bara en siffra" och shit så säg att du vet att hon ligger med en gammal klasskompis till dig. du behöver ju liksom inte säga att du snokat utan det är väl inte så konstigt att du hört det av kompisar heheh. 

    en normalt funtad mamma avslutar då. 
    gör hon inte det så säg att detta är snubben du crushat på i två år. 
    avslutar hon inte då så är hon ett svin. 


    Vet inte om hon vet exakt hans ålder men ja, jag får se hur jag lägger upp det för henne.
  • Anonym (BosseLarsson)
    korralin skrev 2014-07-01 02:50:32 följande:

    du kan ju börja med att fråga om hon vet hans ålder. 
    kommer han med något tjaffs om "ålder är bara en siffra" och shit så säg att du vet att hon ligger med en gammal klasskompis till dig. du behöver ju liksom inte säga att du snokat utan det är väl inte så konstigt att du hört det av kompisar heheh. 

    en normalt funtad mamma avslutar då. 
    gör hon inte det så säg att detta är snubben du crushat på i två år. 
    avslutar hon inte då så är hon ett svin. 


    Fast nu har uppenbarligen killen inget intresse av TS då hon blivit nobbad flertalet gånger. Varför ska mamman och killen avsluta sitt förhållande på grund av TS olyckliga kärlek?
  • Anonym (WTH?)
    Anonym (BosseLarsson) skrev 2014-07-01 06:13:12 följande:
    Fast nu har uppenbarligen killen inget intresse av TS då hon blivit nobbad flertalet gånger. Varför ska mamman och killen avsluta sitt förhållande på grund av TS olyckliga kärlek?

    För att hon är;


    mamma
    medmänniska
    human
    snäll
    förstående
    empatisknormalt funtad


    ...pick one.....................

  • Anonym (samba Samorina)

    jag skulle gissa att din mamma är omkring   39 eller 40 år och killen 22 år, båda är unga och din mamma är inte lastgammal eller medelålders än och båda har behov och du är 21 år
    I längden tror jag inte det är bra för dig om känslorna verkligen finns där att vara där dom två är i nuläget  .Kan du bo hos din pappa en tid eller har du egen lägenhet? Det verkar inte som om din mamma ens vet vad du känner inte killen heller . En ny kille vore det bästa men det är inte det lättaste 

    Din mamma har också känslor för mannen , och det blir en jobbig situation,,,Tala ut med någon snabbt och glöm killen och bo hos pappa en tid ,, 

  • Anonym (Kondomon)
    Anonym (WTH?) skrev 2014-07-01 06:18:29 följande:

    För att hon är;


    mamma
    medmänniska
    human
    snäll
    förstående
    empatisknormalt funtad


    ...pick one.....................


    Kan du utveckla ditt svar ?
    Mamman får väl ha sex med vem hon vill oavsett ålder och kön ?
    Föräldrar har oxå rätt till ohämmad skön sex, i sitt eget hem.

    Har du problem med detta ?
  • Paino

    Glöm killen. Din mamma och den här killen är vuxna, och trivs ihop, då ska de kunna få fortsätta att träffas. 

  • zZzZz

    Var glad för din mammas skull, det finns flera killar där ute, du är ung, livet har precis börjat :) 

    Hade han varit intresserad så hade det nog varit 
    ni redan, men nu gör han din mamma lycklig, det
    kan du väl ändå inte missunna henne... 

    :) 

  • Anonym (§7)

    Uppenbarligen så gillar han din mamma och hon gillar honom. Var glad för att lilla mamsingen hittat någon hon tycker om, som dessuom råkar vara en eftertraktad snygging.

  • Anonym (Könsbundet)

    Vad hade reaktionen varit om TS beskrivit samma sak men med mamma utbytt till en pappa. En pappa som hon insett dragit hem en tjej i samma ålder som dottern efter ett krogragg medan hon och syster är hemma. En pappa som sen följer upp med snuskiga sms till en tjej som nyligen gått ut gymnasiet och föreslår fler träffar när barnen inte är hemma så han kan ha sex med tjejen i samma ålder.

    Gubbslem någon?

Svar på tråden Min mamma ligger med en kille som jag har känslor för.