• essie01

    mentalt sugen på sex ofta!,men det blir lixom inte till....

    Blir så trött på mig själv! Är egentligen suuupersugen dock ofta när min man inte är hemma vilket i sig är en frustration! Å även när han är hemma finns det mentala suget där! Tänker mer å mer varje dag på han å oss i heta situationer,men det stannar lilssom där!(har svårt för att ta initiativ även om det enda jag vill e å slita tag i honom å våldsföra mig på honom, rent ut sagt)Vi har 2 små flickor hemma på 2.5år resp 11 månader plus att jag är i v 26 så man e ju ganska sleten på eftermiddagen när mannen kommer från jobbet , å kroppen värker å det drar i fogarna å jag vet om att jag kommer ha lite ont efter sexet, men det är egentligen inget hinder!Mitt största problem är nog att jag verkligen vill ta för mig å jag vet att han vill det med å han skulle aldrig säga nej(inte ens om det va fullt utvecklat tredje världskrig utanför skulle han säga nej), men ändå ÄNDÅ kan jag inte med! Är så rädd att det ska bli osexigt och fel, tvärt emot vad mina tankar om att ta för mig är, å att han istället ska tappa attraktionen för mig!jag kan verkligen konsten att trigga mig sj ,med tankarna om vad jag vill göra med han ,meeeeeen näh! FAAN jag vill ju verkligen varför ska det va så jävla svårt?!tips och råd behövs egentligen inte då jag vet att jag egentligen måste lita på mig sj å våga tro att jag fixar detta å att han faktiskt älskar mig ändå även om jag nu skulle klanta till det :)

  • Svar på tråden mentalt sugen på sex ofta!,men det blir lixom inte till....
  • Chocoholica

    He he. Det är svårt att få till det med små barn. Känner igen mig. Förr eller senare lägger ni väl er? Gör som jag annars. Fråga om han vill ha en quickie rakt ut efter ni lagt er. En quickie måste ni väl hinna med innan ni somnar?


    Chocolate is the answer who cares what the question is.
  • Jean89A

    Hehe ja eftersom din man är ihop med dig så attraheras han väl av hur du en kåta upp honom??

    Hångla upp han och smek så få ni smyga vidare till sovrummet a eller om de funkar där ni är de brukar ju ett svar på vad man vill

Svar på tråden mentalt sugen på sex ofta!,men det blir lixom inte till....