• gullefjunis

    Gravid i stockholm, bf jan 2015

    Jag väntar mitt första barn I början av Januari och tänkte se om det finns någon annan som är I samma situation, eller har du kanske redan ett barn är du oxå välkommen att skriva :)
    Är en tjej på 29 år och lever med min man söder om stan.
    Vi kanske kan ge varandra tips, idér och pepp? Känns som det är mycket som händer I livet denna tid!

  • Svar på tråden Gravid i stockholm, bf jan 2015
  • Villblimama

    Hej!

    Vad roligt! Jag väntar oxå mitt första barn, Bf 19 jan! Jag är 28 och även jag och min man bor söder om stan:) vore jättekul att följas åt! Hur mår du?

  • Jan 2015

    Hej!

    Jag är 34 år och bor också söder om stan. BF 25 jan med vårt andra barn.

    Kul om det här blir en tråd! Hur mår ni? /Anna

  • Villblimama
    Jan 2015 skrev 2014-08-04 21:22:41 följande:

    Hej!

    Jag är 34 år och bor också söder om stan. BF 25 jan med vårt andra barn.

    Kul om det här blir en tråd! Hur mår ni? /Anna


    Vad kul! Jag mår bra, fortf lite trött men illamåendet och den EXTREMA tröttheten har släppt:) längtar till tydliga sparkar.

    du då?
  • jemo2014

    Jag vill också vara med trots att jag har BF 12/2 med första barnet, får jag? Vore skönt med en lite mindre och aktiv grupp!
    Jag bor nämligen också söder om stan med min man och är 30 år Cool
    Vi var på KUB i måndags och det var så fantastiskt. Fick se en sprattlig och helt perfekt liten krabat. Magiskt är ordet. Jag har en människa som bakas i min kropp...
    Är i vecka 13 nu och vecka 14 på fredag! Har mått illa och  varit trött många långa veckor men mår bättre nu... 

  • Villblimama

    Jätteroligt!! Klart du ska va här!:) skönt att du börjar må bättre också. Ja jag håller med, att få se barnet på KUB var helt fantastiskt! Man blev ju chockad att man såg så tydligt.....

    Vad gör du annars på dagarna? Jobbar? Pluggar?


    jemo2014 skrev 2014-08-06 13:06:27 följande:

    Jag vill också vara med trots att jag har BF 12/2 med första barnet, får jag? Vore skönt med en lite mindre och aktiv grupp!

    Jag bor nämligen också söder om stan med min man och är 30 år 

    Vi var på KUB i måndags och det var så fantastiskt. Fick se en sprattlig och helt perfekt liten krabat. Magiskt är ordet. Jag har en människa som bakas i min kropp...

    Är i vecka 13 nu och vecka 14 på fredag! Har mått illa och  varit trött många långa veckor men mår bättre nu... 


  • Nallebjörnis

    Får jag åxå vara med även fast jag har BF 9/3?
    Bor åxå söder om stan och väntar mitt andra barn


    *Michaela Victoria 091216*
  • Lolanthe

    Hej!! Vad kul med en lite mindre tråd. Jag är 29, väntar första och bor i Gröndal :D har bf 24/1 men kommer troligtvis att göra elektivt snitt så förmodligen kommer min lilla böna någon vecka innan. Går hos mvc i Liljeholmen och är jättenöjd :) annars är jag en vanlig tjej som gillar träning och hälsa. Just nu har jag bebisar på hjärnan!!!!! :D

    Finns det någon i tråden som bor kring mina krokar? Kram//L

  • Lolanthe
    Jan 2015 skrev 2014-08-04 21:22:41 följande:

    Hej!

    Jag är 34 år och bor också söder om stan. BF 25 jan med vårt andra barn.

    Kul om det här blir en tråd! Hur mår ni? /Anna


    Jag mår faktiskt jättebra, vilket jag är jätteglad över :)) vi är nog nästan samma, jag är 15+3 idag. Hur mår du? Ska ni kolla kön på rul? Jag vill helst inte veta men är sååååå nyfiken ;)
  • jemo2014
    Villblimama skrev 2014-08-06 17:25:01 följande:

    Jätteroligt!! Klart du ska va här!:) skönt att du börjar må bättre också. Ja jag håller med, att få se barnet på KUB var helt fantastiskt! Man blev ju chockad att man såg så tydligt.....

    Vad gör du annars på dagarna? Jobbar? Pluggar?


    Härligt att jag får vara med! :)
    Hur har du mått so far? Mår du också bra nu?
    Det enda jag har problem med är den eviga tröttheten, känner inte alls igen mig själv. Vanligtvis är jag en pigg och alert person men nu orkar jag knappt ta mig upp på mornarna! Så tråkigt!

    Jag jobbar som projektledare inom HR och trivs väldigt bra, har dock INGA problem med att se en lång mammaledighet framför mig hehe... 
    Vad gör du om dagarna då? Och vart söder om söder bor du? Jag bor i Hammarbyhöjden (måste dock flytta då vi bor i liiiten lgh).
  • jemo2014

    Någon som har funderat på gravidyoga? 

    Jag har precis anmält mig till MamaMias gravidyoga på Götgatan. Den är vid 5 tillfällen 1,5 timme per gång och börjar 21 augusti. Den kursen verkar så bra! Den är förberedande inför förlossningen!

    Här finns mer info: http://www.mamamiakurser.se/gravidyoga.php
    Skulle vara kul om någon man "kände" var med!

Svar på tråden Gravid i stockholm, bf jan 2015