• Malin1992

    Gravida Järfälla-Bromma Stockholm

    Hej jag hoppas det finns några gravida som bor mellan Järfälla o Bromma typ. Jag bor i Hässelby o det skulle vara kul att ha några att träffas o prata med både här på FL o utanför :)

  • Svar på tråden Gravida Järfälla-Bromma Stockholm
  • Malin1992
    Misscoopers skrev 2014-08-01 23:01:12 följande:

    Hej! :)

    När är det dags för dig? Jag har BF 6 januari och är nu i 17+2.


    Hej :) jag e lite senare gången än dej, e i vecka 11 :) har BF 28 februari.
  • Misscoopers
    Malin1992 skrev 2014-08-02 17:26:18 följande:

    Hej :) jag e lite senare gången än dej, e i vecka 11 :) har BF 28 februari.


    Hur mår du då? :D
  • Malin1992
    Misscoopers skrev 2014-08-04 21:31:51 följande:
    Hur mår du då? :D
    Jag mår inte så bra, spyr varje morgon o ibland eftermiddagar, e trött som tusan o orkar knappt jobba. Men jag tänker positivt så det funkar iaf :) dudå? :)
  • Misscoopers
    Malin1992 skrev 2014-08-05 12:41:25 följande:

    Jag mår inte så bra, spyr varje morgon o ibland eftermiddagar, e trött som tusan o orkar knappt jobba. Men jag tänker positivt så det funkar iaf :) dudå? :)


    Oj stackare... Jag lider med dig. Hoppas det går över snart iaf. Det är bra att du tänker positivt :) Du får tänka på målet ;)

    Själv så hade jag bara några veckors illamående och självklart trötthet men sen vände allt och återgick till det "normala" :P

    Nu mår jag bra men jag vill verkligen veta att allt står rätt till i magen också. Jag ska på rutin ultraljudet på tisdag den 12:e så det är inte långt kvar. :)
  • Malin1992
    Misscoopers skrev 2014-08-06 21:32:48 följande:
    Oj stackare... Jag lider med dig. Hoppas det går över snart iaf. Det är bra att du tänker positivt :) Du får tänka på målet ;)

    Själv så hade jag bara några veckors illamående och självklart trötthet men sen vände allt och återgick till det "normala" :P

    Nu mår jag bra men jag vill verkligen veta att allt står rätt till i magen också. Jag ska på rutin ultraljudet på tisdag den 12:e så det är inte långt kvar. :)
    Aa man måste ju se det så ibland :) vill ju verkligen ha barney så jag skulle stå ut om jag skulle må sämre oxå :)

    Åh så skönt hoppas det blir så för mej med :)

    Aa kan förstå att du vill det, aha okej va roligt :) jag ska göra kub test i slutet av augusti har inte fått hem pappret om när bara men längtar dit så jag oxå får se bebben o att allt e bra :)
  • Quinna85
    Misscoopers skrev 2014-08-06 21:40:21 följande:

    Är det ditt första barn? :)


    nej det är mitt tredje mina barn är 12 och 8 år
Svar på tråden Gravida Järfälla-Bromma Stockholm