• Tiril94

    BF i mars 2015? Följas åt?

    Hejsan!
    Jag fick för tre dagar sedan reda på att jag är gravid! Jag och min sambo har försökt i ungefär 8 månader och nu äntligen tog det sig!

    Jag skulle tycka det var roligt att följas åt med flera som är i ungefär samma vecka!
    Dela med er av era symptom, rädslor, förväntningar och allt som hör till!

    Enligt mina beräkningar har jag bf 10 mars 2015

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-07-06 09:24
    Jag är i vecka 5 (4+4)

  • Svar på tråden BF i mars 2015? Följas åt?
  • mallixp93

    Hej det finns en annan grupp som heter BF mars 2015 där kan du gå in och vara med också om du vill. Jag fick plusset i torsdags och har fått BF den 7/3 . Är det ditt första barn?

  • Tiril94
    mallixp93 skrev 2014-07-06 09:44:43 följande:

    Hej det finns en annan grupp som heter BF mars 2015 där kan du gå in och vara med också om du vill. Jag fick plusset i torsdags och har fått BF den 7/3 . Är det ditt första barn?


    Ok! Ja det är första barnet :) 
  • Tiril94
    Briella skrev 2014-07-06 09:49:52 följande:

    Jag har bf den 7/3 första barnet :)


    Grattis! :) skulle vara kul att veta vart alla kommer ifrån också :) Jag bor mellan uppsala och gävle :)
  • mallixp93

    Jag bor i en liten håla utanför nyköping. Och det här är mitt andra barn jag har en dotter på snart 9 månader också :)

  • Tiril94
    mallixp93 skrev 2014-07-06 10:07:49 följande:

    Jag bor i en liten håla utanför nyköping. Och det här är mitt andra barn jag har en dotter på snart 9 månader också :)


    Spännande med två och så tätt! :) 

    känner ni av graviditeten än?  Jag har otroligt ömma bröst men inte mer än så.
  • Briella
    Tiril94 skrev 2014-07-06 10:32:49 följande:

    Spännande med två och så tätt! :) 

    känner ni av graviditeten än?  Jag har otroligt ömma bröst men inte mer än så.


    Känns mer som när jag ska ha mens, humörsvängning, ömma bröst och svullen mage.

    Längtar till 21/8 då risken för missfall avtar för mig, liten morot att komma dit känner jag :)
    Gravidblogg --> briella.blogg.se
  • mallixp93

    Ja de är jätte kul och vi ville ha tätt mellan barnen och så blev de visst :) ja alltså jag kände av redan typ en vecka efter ägglossningen att jag var gravid jag sa det till min sambo att jag måste vara gravid för så här trött som jag varit dom sista dagarna har jag i princip aldrig varit. Och gravid var jag :) men hade ni planerat?


    Tiril94 skrev 2014-07-06 10:32:49 följande:

    Spännande med två och så tätt! :) 

    känner ni av graviditeten än?  Jag har otroligt ömma bröst men inte mer än så.


  • Briella
    mallixp93 skrev 2014-07-06 11:07:57 följande:

    Har ni instagram eller något sånt som man kan följa er på? Skulle vara kul :)


    Sambon instagrammar men inte jag följ mig på bloggen om du vill :)
    Gravidblogg --> briella.blogg.se
Svar på tråden BF i mars 2015? Följas åt?