• Diazztree

    Äta eller fejk Louis Vuitton?

    Hej

    Jag köpte en väska idag på en second hand butik på Östermalm, verkade väldigt seriöst och hon hade mycket fina väskor, vad jag läst om omdömen har ingen skrivit något negativt om butiken.

    Jag köpte en Louis Vuitton neverfull idag, och hon menade att den är äkta, att sömmarna är noggrant gjorda och det finns ett serienummer i den. Jag blir mer och mer osäker nu när jag tittar på den hemma, har kollat många olika sidor om hur man ser skillnad men det verkar skilja från sida till sida.

    Lägger upp lite bilder här och hoppas någon kan hjälpa mig, om det nu är så att den är fejk, tror ni det går att lämna tillbaka den då???
    Den kostade 3500 kr, prutade ner den till 2500 kr. Är den fejk är ju 2500 kr för myvket,
    Sen vill jag inte ha en fejk heller.

  • Svar på tråden Äta eller fejk Louis Vuitton?
  • tobbe01

    Vad handlar tråden om? Huruvida väskan är fejk eller om det är bättre att köpa mat än en handväska?

  • hallontroll

    Nu kom jag på att du har ingen link att posta , det räcker inte att posta bilder.

    Förlåt.


    I Like My Men Like I Like My Tea: Hot and British.
  • Diazztree
    tobbe01 skrev 2014-07-08 18:25:22 följande:

    Vad handlar tråden om? Huruvida väskan är fejk eller om det är bättre att köpa mat än en handväska?


    Haha rolig du
  • hallontroll

    Det är inget bra att vachettan är så ljus.

    På äkta LV är den ljus i början men blir mörkare med tiden. " patina"

    Fake LV brukar ha samma färg även om den är inte ny.

    Sen kan väskan vara väldigt ny, så vachettan har inte hunnit bli mörk än.


    I Like My Men Like I Like My Tea: Hot and British.
Svar på tråden Äta eller fejk Louis Vuitton?