• haxos95

    Beroende av milfs???

    Hej!

    Jag är en kille på 19 somrar!
    Jag är väldigt sexuellt aktiv av mig och gillar sex väldigt mycket. Dock så finns det ett "problem"..
    På senaste tiden har jag känt knappt någon dragning till tjejer i min ålder? Jag vet, det låter konstigt men jag är fan beroende av äldre kvinnor!? Jag ser inget fel med det alls men det är fan i mig jobbigt att gå hem till mina vänner och där står deras mammor som är så sjukt snygga och attraherande. Har aldrig haft det med en så kallad "milf" heller. Det är en grej jag absolut vill testa men vart fan hittar man en kvinna som gillar ens yngre killar? Men samtidigt är det ändå jobbigt pga att jag hela tiden söker efter äldre kvinnor. Medan alla mina killkompisar har flickvänner i deras åldrar så kommer jag komma med en 40 bast... Jag står i en dilemma fast samtidigt inte. Vad ska jag göra? Finns det ens vuxna kvinnor som gillar yngre killar?

    Skulle vara tacksam för svar!

  • Svar på tråden Beroende av milfs???
  • Anonym (anonym)

    Att attraheras av vuxna mogna kvinnor är så sunt och normalt det kan bli. Det gör alla heterosexuella killar, män och gubbar förmodar jag. 


    Den glada nyheten för dig är att äldre kvinnor tänder på alla cylindrar på killar som är betydligt yngre, alltså ca 20-33. Har de kommit upp i 40-50 får de fnatt, tappar allt vad attraktion heter för jämnåriga eller äldre män och om de är modiga eller kan sköta det diskret så tar de kontakt med yngre killar, antingen för sex eller mer. Gumsjuka är en folksjukdom i dessa dagar. Finns många frådar om detta, använd sökfunktionen får du se. Några kliver aldrig över moraltröskeln, andra har inga betänkligheter och är mer som frigjorda, men en sak har de gemensamt, de är väldigt pilska på unga, snygga, virila killar även om många inte vågar visa det öppet.

  • haxos95

    Åh tack så mycket för svaret!

    Ja men precis! Vi yngre killar är mer öppna för saker ting. Och vad jag vet så finns det en del kvinnor som dras till yngre killar men tyvärr så ser man inte de.. Precis som du skrev, att de (vuxna kvinnorna) inte vågar öppna sig, tyvärr! Nej men får väl leta antar jag?? Blir ju väl svårt.. Men aja!

  • Monte
    haxos95 skrev 2014-07-11 01:06:43 följande:

    Haha vadå?


    Kissa och gå och lägg dig.
  • taquine
    haxos95 skrev 2014-07-11 01:03:36 följande:
    Åh tack så mycket för svaret!

    Ja men precis! Vi yngre killar är mer öppna för saker ting. Och vad jag vet så finns det en del kvinnor som dras till yngre killar men tyvärr så ser man inte de.. Precis som du skrev, att de (vuxna kvinnorna) inte vågar öppna sig, tyvärr! Nej men får väl leta antar jag?? Blir ju väl svårt.. Men aja!
    Hej lille vän , kan berätta en sak för dig att många kvinnor ofta tycker unga pojkar är supersöta och  charmiga me n till att knulla med dom? Nja då är man bra desperat och tragisk enligt min mening . Kan tillägga jag själv har en son född 95 med kompisar söta som socker men där stannar det. Se men inte röra ,
  • Jack Daniels
    Monte skrev 2014-07-11 01:07:44 följande:

    Kissa och gå och lägg dig.


    Var ju moget svar!?
    Lilla fröken, vi har varit ute o rest förr!
  • Monte
    Jack Daniels skrev 2014-07-11 01:27:57 följande:

    Var ju moget svar!?


    Ja.
  • haxos95

    Hej fina du!

    Jo absolut men det finns ju också de som vill ha sex med yngre killar. Problemet är att man inte hittar de. Jag har blivit kallad söt/snygg/gullig bland de vuxna kvinnorna och det var precis som du skrev. Men tyvärr (haha) har det aldrig gått längre än så :/

  • taquine
    haxos95 skrev 2014-07-11 01:37:13 följande:
    Hej fina du!

    Jo absolut men det finns ju också de som vill ha sex med yngre killar. Problemet är att man inte hittar de. Jag har blivit kallad söt/snygg/gullig bland de vuxna kvinnorna och det var precis som du skrev. Men tyvärr (haha) har det aldrig gått längre än så :/
    Det innebär att du stött på su nda kvinnor som inte har lust att knulla med någon som är i sin egens sons ålder , simple as that
    Goodness Me
Svar på tråden Beroende av milfs???